Пройшла перша частина проекту “Україно-польський “Інкубатор-ідей”для розвитку молодіжного підприємництва”

В місті Gniew (Польська республіка) пройшла перша частина проекту "Україно-польський "Інкубатор-ідей"для розвитку молодіжного підприємництва".В рамках проекту школярі з Острозька Гімназія вивчали ...

IMG_20211106_121952_933
Пройшла перша частина проекту “Україно-польський “Інкубатор-ідей”для розвитку молодіжного підприємництва”

В місті Gniew (Польська республіка) пройшла перша частина проекту “Україно-польський “Інкубатор-ідей”для розвитку молодіжного підприємництва”.

IMG_20211107_203957_475
В рамках проекту школярі з Острозька Гімназія вивчали досвід підприємства Польщі у співпраці з Szkola Podstawowa Nr1 im. Jana III Sobieskiego.

IMG_20211108_143746_911
Під час відвідин міста Гнєв (Польська республіка) гімназисти мали змогу зустрітися з мерією міста на чолі з бурмістром Maciem Czarneckim, який інформував про історію свого міста та правила успішного ведення бізнесу.

IMG_20211108_154819_219
Учні гімназії відвідали Початкову школу імені Яна III Собеського у Гнєві на чолі з директором Miroslawem Narlochem. В ході пізнавальної екскурсії закладом дітей ознайомили з новою школою із всіма сучасними засобами навчання, учні мали можливість працювати на уроці інформатики з робототехнікою та спілкуватися з однолітками на уроці англійської мови; не менш захопливими були зустрічі в позаурочний час на надсучасній сцені актової зали та у спортивній залі під час ігор з волейболу та флорболу.

IMG_20211108_143341_094
В ході проєкту гімназисти відвідали польське підприємство “Fama”, спробували себе в ролі журналістів та операторів телебачення, взяли участь в майстер-класі по декоруванню чашок, а також побували на радіостудії “Głos”, успішно пройшли всі етапи інтерактивної квест-гри містом.
 
IMG_20211108_144036_771
Незабутні враження отримали діти від екскурсій містами Гнєв та Пемплін, родзинкою Гнєва – Замком. 

IMG_20211108_143835_201


Тематика публікації:             

Останні публікації цього розділу:

Розпочався проєкт «Впровадження підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті»

Інкубатор демократичних ініціатив розпочинає проєкт зі зменшення випадків мови ворожнечі в країнах Східного партнерства

Тренінг в медіабазі: Психологиня розповіла журналістам про види когнітивних спотворень та їхній вплив

21 Docudays UA: Саунд­скейпінг пам’яті, низові культурні простори та європейський кіноринок — добірка дискусій DOCU/PRO та DOCU/СИНТЕЗ

Пів тисячі молодих лідерів і лідерок закінчили "Школу молодіжних рад"

Доступ до публічної інформації в ОМС: як зробити так, щоб усе запрацювало?