Ребрендинг Фонду родини Богдана Гаврилишина

Суть будь-якого ребрендингу пов’язана з одним важливим етапом кожної організації – з розвитком. Діяльність, яка потребує подальшого розширення, впізнаваної та сучасної візуальної комунікації з ...

Додано:
Marianna Yeleyko

BS BGFF Rebranding Prsnt v2 (1)_page-0008
Ребрендинг Фонду родини Богдана Гаврилишина

Суть будь-якого ребрендингу пов’язана з одним важливим етапом кожної організації – з розвитком. Діяльність, яка потребує подальшого розширення, впізнаваної та сучасної візуальної комунікації з основною своєю цільовою аудиторією спонукає організації, зокрема і з громадського сектору, до переосмислення своєї айдентики.

«Передовсім наша робота не є про нас, а про вас, про молодь, яка змінює Україну. Тому у новому логотипі ми хотіли показати, що те дерево, яке символізувало нашу діяльність ці чотири роки і має міцне коріння завдяки Богдану Гаврилишину, дало нові пагінці. Воно і надалі має міцну основу, але, водночас, стрімко проростає, є символом розвитку, динамічних та позитивних змін. І ці зміни відбуваються завдяки молоді зі всієї країни!», – Христина Гаврилишин-Батрух, президентка Фонду родини Богдана Гаврилишина.

BS BGFF Rebranding Prsnt v2 (1)_page-0009

 

Ребрендингу Фонду також сприяли стратегування над діяльністю організації у найближчі роки і усвідомлення динаміки змін та масштабності майбутніх ініціатив, зокрема, проведення кампанії по запровадженню Всеукраїнського дня відповідальності людини

А запит на зміни, якщо він на часі, завжди знаходить підтримку ззовні. І саме її запропонували партнери  Фонду з сектору креативних індустрій – український бренд «Kachorovska». За їхньої підтримки та завдяки професійному та ціннісному підходу агенції «BelkaStrelka»  представляємо новий стиль Фонду родини Богдана Гаврилишина (завантажити презентацію брендбуку). 

Аліна Байрамова, креативна директорка «BelkaStrelka»:

«Ми надихалися Богданом Гаврилишином і всією його діяльністю, а три слова «Вчитися, мріяти, діяти» з однієї з найвідоміших цитат видатного українця чи не найбільше відображають суть того, що робить фонд.

У нашій взаємодії дуже відчутною була і персональна включеність родини, засновників фонду у вирішенні глобальних завдань країни. Тому головними ключами образу фонду ми побачили такі повідомлення, як «Надихати та залучати!» і «Сучасність, прозорість, ком’юніті».

Діяльність фонду саме про це. А те, що люди бачать, те, що є ззовні – це стиль. У сучасному світі є 2 глобальні тренди – це осучаснення і спрощення.

У новому логотипі, як і в попередньому, велику роль відіграє зелений колір, тому що це колір листя, колір, який несе посил про розвиток. Ми від початку працювали з дуже сильним образом – з деревом. Деревом, у якому було сильне коріння, потужна крона з листя. Це дуже сильний емоційний образ, який розповідає про те, що таке фонд, яким є його історія. У новому логотипі ми зберегли ідею образу дерева, але, водночас, поєднали його з образом молодих паростків, що є символом розвитку, проростання ініціатив, які створюються в Україні завдяки проектам фонду для молоді. Також новому логотипу ми додали динаміки, сучасності через лінії».

Олена Бекреньова, голова Фонду родини Богдана Гаврилишина:

«Ми надзвичайно вдячні агенції BelkaStrelka, яка так влучно зуміла поєднати і традиції, і цінності нашої організації з сучасними тенденціями. А також ми вдячні Аліні Качоровській, яка нас познайомила з агенцією «BelkaStrelka», і завдяки підтримці якої фонд тепер має таке чудове весняне оновлення для реалізації і якнайкращої комунікації усіх наших майбутніх програм для молоді».

Попереду у команди Фонду оновлення сайту та виготовлення мерчу організації.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

До своєї природи: у Києві відкрилась виставка з любов’ю до української спадщини

10 років БФ «Твоя опора»: зібрано й надано допомогу на 710 млн грн

Ресурсні центри неурядового сектору Півдня України обмінялись досвідом та обговорили нові ініціативи

Власники пошкодженого чи зруйнованого житла можуть подати заяву до міжнародного Реєстру збитків

Після великої води: як відновлюється життя у Корабельному районі Херсона

USAID спорудив навчальний простір у Богданівці на Київщині, де російські війська зруйнували школу