Ребрендинг Фонду родини Богдана Гаврилишина
Суть будь-якого ребрендингу пов’язана з одним важливим етапом кожної організації – з розвитком. Діяльність, яка потребує подальшого розширення, впізнаваної та сучасної візуальної комунікації з ...
Додано:
Marianna Yeleyko
Суть будь-якого ребрендингу пов’язана з одним важливим етапом кожної організації – з розвитком. Діяльність, яка потребує подальшого розширення, впізнаваної та сучасної візуальної комунікації з основною своєю цільовою аудиторією спонукає організації, зокрема і з громадського сектору, до переосмислення своєї айдентики.
«Передовсім наша робота не є про нас, а про вас, про молодь, яка змінює Україну. Тому у новому логотипі ми хотіли показати, що те дерево, яке символізувало нашу діяльність ці чотири роки і має міцне коріння завдяки Богдану Гаврилишину, дало нові пагінці. Воно і надалі має міцну основу, але, водночас, стрімко проростає, є символом розвитку, динамічних та позитивних змін. І ці зміни відбуваються завдяки молоді зі всієї країни!», – Христина Гаврилишин-Батрух, президентка Фонду родини Богдана Гаврилишина.
Ребрендингу Фонду також сприяли стратегування над діяльністю організації у найближчі роки і усвідомлення динаміки змін та масштабності майбутніх ініціатив, зокрема, проведення кампанії по запровадженню Всеукраїнського дня відповідальності людини.
А запит на зміни, якщо він на часі, завжди знаходить підтримку ззовні. І саме її запропонували партнери Фонду з сектору креативних індустрій – український бренд «Kachorovska». За їхньої підтримки та завдяки професійному та ціннісному підходу агенції «BelkaStrelka» представляємо новий стиль Фонду родини Богдана Гаврилишина (завантажити презентацію брендбуку).
Аліна Байрамова, креативна директорка «BelkaStrelka»:
«Ми надихалися Богданом Гаврилишином і всією його діяльністю, а три слова «Вчитися, мріяти, діяти» з однієї з найвідоміших цитат видатного українця чи не найбільше відображають суть того, що робить фонд.
У нашій взаємодії дуже відчутною була і персональна включеність родини, засновників фонду у вирішенні глобальних завдань країни. Тому головними ключами образу фонду ми побачили такі повідомлення, як «Надихати та залучати!» і «Сучасність, прозорість, ком’юніті».
Діяльність фонду саме про це. А те, що люди бачать, те, що є ззовні – це стиль. У сучасному світі є 2 глобальні тренди – це осучаснення і спрощення.
У новому логотипі, як і в попередньому, велику роль відіграє зелений колір, тому що це колір листя, колір, який несе посил про розвиток. Ми від початку працювали з дуже сильним образом – з деревом. Деревом, у якому було сильне коріння, потужна крона з листя. Це дуже сильний емоційний образ, який розповідає про те, що таке фонд, яким є його історія. У новому логотипі ми зберегли ідею образу дерева, але, водночас, поєднали його з образом молодих паростків, що є символом розвитку, проростання ініціатив, які створюються в Україні завдяки проектам фонду для молоді. Також новому логотипу ми додали динаміки, сучасності через лінії».
Олена Бекреньова, голова Фонду родини Богдана Гаврилишина:
«Ми надзвичайно вдячні агенції BelkaStrelka, яка так влучно зуміла поєднати і традиції, і цінності нашої організації з сучасними тенденціями. А також ми вдячні Аліні Качоровській, яка нас познайомила з агенцією «BelkaStrelka», і завдяки підтримці якої фонд тепер має таке чудове весняне оновлення для реалізації і якнайкращої комунікації усіх наших майбутніх програм для молоді».
Попереду у команди Фонду оновлення сайту та виготовлення мерчу організації.