Рік з оновленим Простором

Восени 2015 року наша команда святкувала 10-ту річницю ГО «Інформаційно-аналітичний центр «Громадський Простір», Вам і собі зробили подарунок -  7 вересня, тобто рік тому, постали у новому образі. ...

1
Рік з оновленим Простором

Восени 2015 року наша команда святкувала 10-ту річницю ГО «Інформаційно-аналітичний центр «Громадський Простір», Вам і собі зробили подарунок –  7 вересня, тобто рік тому, постали у новому образі. Крім нового логотипу, редизайну – ми запустили суттєво нову веб-платформу Prostir.UA – і протягом року оптимізували роботу певних сервісів для кращої взаємодії. За цей рік розширили команду журналістів, які творять важливий прогромадський контент щодня, залучили до співтворення контенту експерт(ок)ів – авторів колонок. За рік до нашої роботи долучилось не менше 20 волонтерок/ів, за що ми дуже і дуже вдячні їм.

Простір  Знань та Можливостей для громадських активістів/ок та журналістів/ок

Влітку на Громадському Просторі з’явилась База знань НУО. Як мета – на єдиній веб-платформі громадянського суспільства – подавати не лише новини, події, аналітичну інформацію, грантові можливості –  а й творити Простір Знань, порад, практичного інструментарію.

Повсякчас прагнемо розширювати коло тих, хто може поділитися своїми знаннями, тому шалено вдячні людям, які долучилися своїм часом, знаннями – і допомагали Простору у цій справі.

За 3 місяці База вже налічує близько 90 матеріалів – поради, факти, цифри, тренди, інструменти, приклади для посилення ефективності роботи НУО, та й не тільки. Відстежувати оновлення можна за хештегом #prostir_tips

База знань _ Громадський простір

А це деякі відгуки щодо появи Бази знань, які ми отримуємо в соціальних мережах:

- Досить непогана підбірка інформаційно-правовових ресурсів для активістів у сфері інституційного розвитку громадських організацій
 - Нове джерело
- MUST HAVE!
Команда Громадського Простору створює, ініціює, акумулює корисні, практичні, цікаві для громадської спільноти матеріали – Ви можете вже знайти корисні поради щодо реєстрації НУО, актуальної перереєстрації статутів і вимог для статусу неприбутковості, про брендинг НУО, а ще переглянути досить практичні поради з ефективних комунікацій, стратегій поведінки в соціальних мережах та інші ракурси успішності.
- Це цікаво не тільки громадським, а, мабуть, всім організаціям.
- Корисно для громадських ініціатив та об'єднань!
- Гарна новина від #Громадськийпростір
 Новий розділ на порталі - Простір знань
 Це той Простір, де є що почитати, є що взяти на олівець - факти, цифри, тренди, інструменти, приклади, поради для посилення ефективності роботи НУО

 Трішки цифр та фактів за рік:

  • 350 тисяч унікальних користувачів (динаміку бачите в інфографіці)
  • 720 000 сеансів
  • не менше 200 НУО на місяць системно використовують веб-сервіси
  • 2800 зареєстрованих користувачів Порталу
  • 700 авторських матеріалів - У Фокусі
  • 1000 грантових можливостей – Конкурси
  • 3700 повідомлень – Новини
  • 700 вакансій – Біржа праці
  • 335 нових відео – Youtube
  • +1500 отримувачів щоденної розсилки новин

 

 

А якщо про традиції… Незламно зберігаємо оперативність, вірність та дружність громадському сектору. І про це Ви знаєте точно:)

Короткі поради НУО в інформуванні про себе:

  • якщо Ви уже перейнялись сентенцією: якщо нас немає в Інтернеті/медіа – нас не існує, і активно нарощуєте свою медіаприсутність, то задумайтесь  – а ЯКИМИ Вас бачать, якими Ви б хотіли бути побаченими. Спробуйте позапитувати про це Google – і проаналізуйте себе трохи зі сторони: чи все Вам подобається ?!
  • менше тексту – більше інформації, ключова порада. оволодійте нехитрим мистецтвом прес-релізу (варто розуміти що, коли і для чого Ви додаєте на Портал, не забувайте про цікавий фактаж, своєчасність, не зайве додавати заклик/пропозиції до аудиторії (для чого Ви інформуєте), контакти – бо ми ж про стратегічні комунікації
  • якщо раптом Ви ще не зареєстровані в Базі НУО на Громадському Просторі – додайте свої дані (це дозволить бути більше видимим – в багатьох аспектах – для партнерів, донорів, медіа, громадськості – за умовчанням)
  • розрізняйте мету-формат матеріалу, додаючи його у відповідний розділ – Новини, Події (анонси), Конкурси, Вакансії (Біржа праці), книги (Бібліотека) та ін – аби оперативно з’явитись на Порталі, там де слід
  • не забувайте про додаткові матеріали, що супроводжують текст  – фото, ілюстрації, документи, лінки, відео тощо – благо нова платформа Громадського Простору це дозволяє
  • заголовки – 80% успіху у прочитанні вашої новини (мабуть, не стосується лише грантів/конкурсів).  Заголовки типу “У місті N відбулася чергова зустріч екологів, активісти обговорили важливі проблеми громади N” - точно не зацікавлять широке коло читачів

Дякуємо за співпрацю, за вашу активність та небайдужість, за ініціативність, за ті подяки і дружні коментарі і запити, які дозволяли нам рухатись вперед, щоб розуміти, що резонує з вашими потребами.

Успіхів!


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я