Робота в соціальних мережах. Лайфхаки для правозахисників
Для того, аби розпочати комунікацію в соцмережах, необхідно зрозуміти, навіщо ми це робимо, з ким хочемо комунікувати, які результати хочемо отримати. А також пдивитися, як це роблять інші (які ...
Додано:
Dinarko
Для того, аби розпочати комунікацію в соцмережах, необхідно зрозуміти, навіщо ми це робимо, з ким хочемо комунікувати, які результати хочемо отримати. А також пдивитися, як це роблять інші (які канали вони використовують). Про це в рамках Школи ефективних комунікацій розповів Антон Воронюк, директор з розвитку WebPromo.
Проте,соціальні мережі – не панацея, стверджує Антон. Головним майданчиком для комунікації має бути сайт організації. Ви пам’ятаєте, який пост громадської ви читали в цю п’ятницю? Про що він був? Робимо висновки.
Лектор рекомендує заходити на сайт Similarweb.com, де можна подивитися, звідки приходять люди на ваш ресурс. А також подивитися, звідки люди приходять на сайти ваших колег. Можливо варто щось у них запозичити?
Хто ваша цільова аудиторія?
Існує дві неправильні відповіді на це запитання: всі або чоловік/жінка 30-35 років (тобто зовсім не конкретно).
Про свою цільову аудитроію треба знати якомога більше. За цим посиланням можна подивитися, базову інформацію, яку варто дізнатися про людей, для яких ви пишете Bit.ly/imstart.
Контент варто пропускати не через себе, а через вашу цільову аудиторію.
Якщо інформації мало, то юзайте facebook-статистику – audience insights (подивіться, ким працюють люди, які у них захоплення), або google analytics.
Про що писати в Facebook
Контент на сторінці організації може бути професійний, профільний чи персональний.
Хочете позиціонувати себе як експерти? Публікуйте свої дослідження, результати опитувань, інформацію про навчання (вебінари, майстер-класи тощо).
Профільний контент – новини, анонси, релізи.
Персональний контент – історії успіху, результати роботи, відгуки людей, яким ви допомогли.
Бажано, аби ви генерували мнімум 6 постів на тиждень.
Пишіть про те, що цікавить аудиторію. Доопрацьовуйте контент, який вже існує, і користується популярністю. Щоб зрозуміти, що це за контент і які є запити у публіки, використовуйте Serpstat – пошукові питання (вкладка «контент-маркетинг»).
Популярними трендами в соцмережах для українців залишаються «зрада» та «перемога». Люди готові перепощувати інформацію, де вказано про щось дуже погане, або дуже добре (наприклад, про українського пілота, який посадив літка в Турції).
Що любить Facebook? (алгоритми)
Ваш пост бачать в фб 7% людей, які підписані на сторінку. Тобто з 1000 осіб ваш пост бачать 70.
Текст і посилання отримують 5-7% переглядів.
Фото, картинки – 10-15%
Відео та стрім – 25%
Як збільшити органічний охоплення?
– Репости (то, що найскладніше змусити зробити читачів)
– Коментарі (ставлячи питання в пості, ви збільшуєте кількість комментов. «Якщо ти згоден – постав плюс» і т.п.)
– Смайлики з емоціями (наприклад, цей пост про новий закон, якщо зти вважаєш, що це зрада – став злий смайл, якщо перемога – сердечко).
До речі, чи ви знали, що ставлячи нерозкручені хештеги ви зменшуєте органічне охоплення своїх публікацій?
Як оцінити ефективність роботи с Facebook
Існують три показника ефективності
– зростання показників аудиторії: підписники, охоплення, залученість (коменти, лайки)
– Трафік на сайт
– Конверсія – коли ваші пости приваблюють людей настільки, що вони підписуються на інші канали вашої організації (інстраграм, телеграм тощо).
Створіть акаунт на bt.ly або goo.gl, скорочуйте за їх допомогою адресну строку і дивіться, скільки було переходів по кожному посиланню. Це допоможе вам зрозуміти, чи вдалим був ваш пост і чи захотіли читачі клацнути на посилання, аби подивитися більше інформації.
Якщо ви хочете подивитися, скільки людей перейшло за посиланнями ваших колег, які теж скористалися скороченнями на bt.ly або goo.gl, просто додайте в кінці плюсик.
Якщо ви хочете перевірити, чи популярний ваш пост в соцмережах, використовуйте такі інструменти як BuzzSumo або Ahrets.
Про YouTube
Робіть трансляції,стрими та вебінари за допомогою цього інструменту. Зараз алгоритм налаштований так, аби забезпечити до цього підвищену увагу юзерів.
Автор: Марина Говорухіна, Центр інформації про права людини