Соціальні підприємства зародились у запорізькому «Гаражі ідей»
Чим соціальне підприємництво відрізняється від звичайного бізнесу і від благодійності? Які соціальні підприємства вже незабаром можуть змінити життя Запоріжжя? Відповіді на ці запитання знайшли ...
Додано:
mariiakozlo
Чим соціальне підприємництво відрізняється від звичайного бізнесу і від благодійності? Які соціальні підприємства вже незабаром можуть змінити життя Запоріжжя? Відповіді на ці запитання знайшли учасники «гаража ідей», який відбувся в Запоріжжі 23 червня 2018 року.
Що таке «гараж ідей»
«Idea garages зараз відбуваються у 12 містах України. І нас щоразу запитують, до чого тут «гараж», – розповідає інформаційний менеджер проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» Леся Ярошенко. – Для бізнес-середовища це вже звичний метод командної роботи, мозковий штурм, який має на меті викристалізувати ідею. У США, на батьківщині іdea garages, гараж – це не просто «хатинка» для зберігання і ремонту авто. Це територія свободи і творчості. Корпорації Google і Disney, рок-гурт Nirvana, комп’ютери Apple, гігант онлайн-торгівлі Amazon, іграшки Mattel – усі вони починалися в гаражах. Ми віримо, що ідеї соціальних підприємств, народжені в неформальній атмосфері наших «гаражів» незабаром стануть потужними агентами соціальної економіки».
Учасником заходу міг стати кожен охочий, хто вчасно заповнив анкету. У ній слід було пояснити, яка саме соціальна проблема тебе хвилює (наприклад, дозвілля дітей, працевлаштування літніх людей, переробка сміття, навчання іноземних мов – будь-що), і що ти готовий зробити для її вирішення.
Понад сорок найбільш мотивованих запоріжців потрапили на «гараж ідей». Вони познайомилися з тенденціями і зразками соціального бізнесу у світі та в Україні. Кожне черверте підприємство, яке нині реєструється в Європі, – соціальне. Загалом європейці створили вже 2 мільйони соцпідприємств, на яких працює 11 мільйонів людей.
Надихнувшись, учасники «гаража ідей» під керівництвом бізнес-тренера об’єдналися в 11 команд і моделювали власні соціальні підприємства. Вони мали пояснити свою соціальну місію, який товар чи послугу планують продавати, з якою емоцією, як це монетизуються, які ресурси потрібні. Учасники голосували за ідеї одне одного умовними грішми. Автори шести найбільш переконливих ідей отримали запрошення на хакатони.
«Гараж ідей» відбувся в межах проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Проект втілює консорціум із семи організацій громадянського суспільства України, Литви та Латвії на чолі з Українським форумом благодійників.
Упродовж червня-липня 2018 року «гаражі ідей» відбудуться у 12 містах України. Регіональний партнер проекту в Запоріжжі – Edison Space Coworking.
Якщо ви хочете потрапити на «гараж ідей», знаходьте найближче до вас місто, заповнюйте анкету і чекайте на запрошення: http://www.socialbusiness.in.ua/index.php/novyny/podii-zakhody/anonsy/183-garage-idea-dlia-sotsialnoho-pidpryiemnytstva-yak-vyrishuvaty-sotsialni-problemy-biznes-metodamy
Сторінка проекту: https://www.facebook.com/socialbusinessinua