Спільнокошт – це не тільки про гроші: стартувала Академія Краудфандингу

Краудфандинг – це не тільки прозорий інструмент для залучення коштів на реалізацію ідей; це ще й тест продукту, піар, потенційні покупці або партнери. Як запустити свою кампанію, згуртувати ...

Додано:
Molodiya Festival

Академія Краудфандингу
Спільнокошт – це не тільки про гроші: стартувала Академія Краудфандингу

Краудфандинг – це не тільки прозорий інструмент для залучення коштів на реалізацію ідей; це ще й тест продукту, піар, потенційні покупці або партнери. Як запустити свою кампанію, згуртувати однодумців та зібрати необхідну суму говорили  29–30 березня на Академії Краудфандингу ПРООН у Святогірську. Спікерами стали Денис Бортніков, засновник CookEd agency та Віктор Конопкін, тренер School of ME. Учасники Академії – стартапери та підприємці Донеччини і Луганщини.

Дитяча студія роботики, STEM-школа, Ветеринарний Центр для бездомних тварин, виробництво електроенергії з відходів, коворкінг для волонтерів – ці та інші  проекти вже готують до запуску на краудфандингових платформах учасники Академії.

Данило Завгородній закінчує 11 клас у Сєвєродонецьку і з допомогою краудфандингу планує заснувати фотопродакшн для бізнесу. 35% від прибутку Данило віддаватиме на оплату фотопослуг громадським організаціям.

«Фотографія – це, у першу, чергу, моє хоббі. Нею я займаюся декілька років, але зараз почав розуміти, що хочу це робити професійно. Запуск проекту neProstoPhoto на краудфандинговій платформі – це можливість не тільки моєї творчої реалізації, а й нагода створити команду для бізнесу. У майбутньому хочу бачити серед наших клієнтів не тільки українські бренди, а й світові. На Академії для мене стало інсайтом те, що краудфандинг – це не тільки про кошти, а й про можливості пошуку партнерів, команди і потенційних клієнтів; а ще це місце, де кожна гривня – це віра у твою ідею, у твої сили досягнути мети», – ділиться Данило.

«Плануючи кампанію, пам’ятайте, що  український краудфандинг має соціальне та культурне забарвлення. Це спричинено процесами, в яких перебуває країна та нація. На українських платформах популярністю користуються освітні, екологічні, медійні та культурні проекти. Зростає цікавість до соціальних підприємств. Тож краудфандинг – це у першу чергу про людей, благодійники мають розуміти, яка їм або суспільству користь», – пояснює тренер Денис Бортніков.

Наступний модуль Академії пройде у Києві. Він буде присвячений комунікаціям, а спільно із режисерами Molodiya Festival учасники створять промо для своєї кампанії.

Ініціатива реалізується у рамках Програми ООН із відновлення та розбудови миру за підтримки Європейського Союзу.


Тематика публікації:     

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я