Стартує кампанія з безпеки дорожнього руху «А тепер іще знаєш і ти!»
До Всеукраїнського тижня Безпеки дорожнього руху стартує Національна соціальна кампанія «А тепер іще знаєш і ти!» Кампанію організовує ГО «Traffic Challenge», Благодійний фонд «Демократичний ...
Додано:
Ірина Сидоренко
До Всеукраїнського тижня Безпеки дорожнього руху стартує Національна соціальна кампанія «А тепер іще знаєш і ти!» Кампанію організовує ГО «Traffic Challenge», Благодійний фонд «Демократичний розвиток» та Тренінговий центр «Твоя Безпека».
Проєкт складається з трьох частин. Соціальна інформаційна кампанія «Блимчик» триватиме до 11 грудня 2021 року. Кампанія спрямована на поширення серед дошкільнят та дітей молодшого шкільного віку інформації про безпечну поведінку на дорозі. «Блимчик» – це серія аудіоказок про допитливого суриката Блимчика Непосидюка. Серіал допомагає дітям вивчити ПДР, пояснює наслідки легковажної поведінки на дорозі та заохочує бути активними помічниками у боротьбі за безпеку руху. Послухати всі серії «Блимчика» можна тут.
Відеоролик про «Блимчика» скоро можна буде побачити у Київському метрополітені та на екранах заправних комплексів мережі АЗК WOG.
«Ми у Traffic Challenge дуже пишаємось, що змогли зробити ще одну новаторську річ. Адже аудіосеріал «Блимчик Непосидюк з клану сурикатів» – є першим казковим аудіосеріалом в Україні, є першим освітнім проєктом у галузі безпеки на дорозі в Україні та світі (принаймні ані з чим подібним я не стикалася, хоча ми постійно моніторимо світовий досвід), і ще – ми є першими, хто опублікував серію аудіоказок українського автора українською мовою на найбільших аудіо-стрімінгових сервісах – Apple Music, Spotify, YouTube Music. До речі, хочу подякувати Moon Records за цей експеримент, на який вони пішли, бо високо оцінили нашого Блимчика», – зауважила голова ГО «Traffic Challenge» , авторка та організаторка серіалу Ольга Дробишева.
Кермуючим батькам малюків знайома проблема відволікання за кермом, коли дитина-пасажир усіляко намагається привенрути до себе увагу. Із початком карантину ця проблема стала ще актуальнішою, бо діти більше перебувають з батьками і, відповідно, у поїздках на авто.
«На підтвердження цього, як бачимо, суттєве збільшення кількості аварій за участю дітей та травмування дітей у ДТП. – Зазначає маркетинг-директор мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський. - Тому компанія WOG радо підтримала ініціативу Traffic Challenge. Батьки-водії, які обслуговуються у мережі WOG, матимуть можливість спрямувати увагу своїх маленьких пасажирів на корисний контент і тим самим забезпечити собі більше уваги до дорожньої стуації та, відповідно, більшу безпеку».
Наступна частина кампанії – інклюзивна безпека на дорозі. Активісти ГО «Traffic Challenge» провели всеукраїнський відбір та обрали 50 закладів дошкільної та шкільної освіти, які отримають комплекти світловідбиваючих жилетів для дітей. Пріоритетом відбору були – наявність інклюзивних класів або відповідна спеціалізація закладу, а також активна позиція адміністрації у підготовці дітей в напрямку «Безпека дорожнього руху».
«Страхування – це галузь, яка знаходиться на вістрі проблематики смертності та травматизму. Ми – перші, хто бачить постраждалих, ми збираємо дані про подію, ми ведемо статистику та аналітику. За 9 місяців цього року у ДТП загибло на 5 дітей більше, та травмувалося на 88 дітей більше, у порівнянні з минулим роком. При чому загальна кількість загиблих та травмованих у аваріях істотно знизилась. Це ще раз підіймає питання того, що небезпека загинути або травмуватися у ДТП для дітей вища, тому ми маємо звернути на це максимальну увагу батьків, громадськості та компетентних органів», – прокоментувала голова правління GRAWE Ukraine Наталія Базилевська.
Третя частина проєкту – Всеукраїнський вебінар з безпеки руху «Defensive driving: міжнародні стандарти захисного водіння, що не дають вам потрапити у аварію. Яким секретам навчають водіїв-професіоналів». Вебінар стане особливо корисним для автомобілістів та учнів автошкіл і відбудеться 12 листопада о 19:00. Його проведе директор тренінгового центру «Твоя безпека», багаторазовий переможець та призер України в автоперегонах Геннадій Мазепа. Приєднатися до трансляції можна безкоштовно за посиланням.
«Безпека вулиць — це не лише про безпечну швидкість чи про безпечну інфраструктуру, це, в першу чергу, про культуру поведінки на дорогах всіх учасників руху. Саме в партнерстві з Traffic Challenge, за підтримки поліції та працівників освіти, ми навчаємо дітей орієнтуватися на вулицях, виховуємо розуміння загрози життю і здоров’я від автотранспорту, допомагаємо опанувати правила адекватної, безпечної поведінки в різних ситуаціях, формуємо нову культуру безпеки на дорогах», — розповів директор з персоналу та організаційного розвитку, член Правління Віннер Груп Україна Сергій Рудь.
Ключові партнери – Grawe Ukraine та Winner Group Ukraine. Проєкт втілюється за підтримки Міністерства охорони здоров’я України та Національної поліції України.
Інформаційні партнери проєкту: «Авторадіо», «Київ Автомобільний», «Соцпортал», «МамаWOW» та «Folga».
Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху проходить щороку на виконання рішення Генеральної Асамблеї ООН щодо концентрації дій та досягнень в галузі безпеки дорожнього руху в рамках десятиліття 2021-2030 задля скорочення смертності на дорогах на 50 відсотків.