Українські школярки спроектували лавочки для дотримання соціальної дистанції
30 школярок запропонували свої ідеї змін у міський простір, аби прилаштувати українські міста до необхідності підтримувати соціальну дистанцію тривали час. Вони створили 3D прототипи міських лавок, ...
Додано:
Anastasia Kostenko
30 школярок запропонували свої ідеї змін у міський простір, аби прилаштувати українські міста до необхідності підтримувати соціальну дистанцію тривали час. Вони створили 3D прототипи міських лавок, що допомагають підтримувати режим соціальної дистанції. Усі проєкти взяли участь у конкурсі модулю “3D моделювання та друк” ініціативи STEM is FEM.
Учасниці модулю представляли 13 українських міст та вписували свої ідеї у простір рідного міста. Ідеї виявилися найрізноманітніші – від інклюзивної лавочки для буккроссинга до лавок-гойдалок для інтровертів. Гран-прі конкурсу здобула 14-річна Ірина Лучин з Івано-Франківська.
В рамках модулю дівчата мали змогу поспілкуватися з мотиваційними спікерами з Посольства Великої Британії в Україні, Країнного Офісу Структури “ООН Жінки” та представницями українського уряду. Зокрема, з мотиваційними спічами до учасниць звернулися Голова Країнного офісу Структури “ООН Жінки” Домініка Стояноска, Радниця з політичних питань Посольства Великої Британії в Україні Кейт Дейвенпорт, Голова Одеської митниці в 2015-2016 рр. Юлія Марушевська та Координаторка соціальної реформи Команди підтримки реформ Міністерства фінансів Катерина Бондар.
Модель Ірини Лучин, після її перемоги у конкурсі, було надруковано у масштабі 1:6 до реальних розмірів з PLA-пластику – біорозкладного матеріалу, виготовленого із продуктів переробки кукурудзи, цукрової тростини, крохмалю та целюлози.
Конкурс провів проєкт STEM is FEM – благодійна освітня ініціатива, покликана мотивувати дівчат обирати освіту та кар’єру у STEM-напрямках. Для цього кожні два місяці організовуються модулі-знайомства із різними галузями STEM, які дозволяють дівчатам більш усвідомлено обрати для себе майбутню професію.