Триває проєкт Women Biz Days
Релокація та виїзд за кордон, втрата впевненості та відчуття безпеки — виклики, з якими зіткнулися українські жінки з початком повномасштабного вторгнення. Однак, як свідчить дослідження від BBC ...
Додано:
TSokol
Релокація та виїзд за кордон, втрата впевненості та відчуття безпеки — виклики, з якими зіткнулися українські жінки з початком повномасштабного вторгнення. Однак, як свідчить дослідження від BBC Media Action за 2023 рік, найбільше війна позначилася на їхній професійній сфері розвитку — на доходах, працевлаштуванні та бізнесі.
Попри це, українські підприємиці не склали руки та допомагають економіці країни. Деякі з них переформатували бізнеси та оптимізували витрати, перейшли в онлайн-продажі та залучили додаткові джерела фінансування, йдеться у дослідженні «Портрет українських жінок-підприємиць». Проте, їхня кількість незначна — до 12 %.
Серія воркшопів Women Biz Days — проєкт, що має допомогти українським підприємицям подолати труднощі з веденням бізнесу, отримати нові знання, вийти за межі сфер, які вважають стереотипно жіночими. Це довгострокове навчання від провідних експерток ринку, яке сформує у підприємиць нову візію розвитку бізнесу та визначить напрямок, куди рухатися у майбутньому.
Women Biz Days складається з восьми воркшопів. Другий з них пройшов онлайн 20-21 грудня. Попри повітряні тривоги та інші труднощі, всі 20 учасниць, яким підтвердили участь, змогли доєднатися до занять. Це представниці різних галузей економіки: виробництва одягу, меблів та косметичних засобів; закладів харчування; рекламного агентства та переробки твердих побутових відходів. Мапа регіонів, в яких діють ці бізнеси, теж широка: від Закарпаття до Сходу України. Це дає підприємицям можливість для налагодження кроссекторального та внутрішнього регіонального партнерств.
Учасниці найбільше цікавилися нетворкінгом, здобуттям нових знань та систематизацією вже наявної інформації, масштабуванням бізнес ініціатив та аналізом їхньої волатильності в частині прибутків. Також вони прагнули сформувати нові маркетингові ідеї та покращити управлінські процеси завдяки воркшопу, жінки слухали лекції про SMM та органічне просування, маркетинг та самопрезентацію, фінансову грамотність і комунікації для сталого розвитку. Окрему увагу приділили навчанню з підготовки до експорту та розширення ринків збуту.
«У ці непрості часи через воркшопи Women Biz Days ми прагнемо не лише надихнути, але й надати практичну підтримку українським жінкам-підприємицям. Наша мета — допомогти їм адаптуватися до викликів, спричинених війною та економічною нестабільністю, а також віднайти можливості для розвитку та запровадження інновацій у їхніх бізнесах. Цей проєкт не тільки надає необхідні ресурси та навчання, але й розбудовує спільноту, де жінки можуть обмінюватися ідеями, знайти підтримку та натхнення», — Олеся Залуська, керівниця Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Інші шість воркшопів Women Biz Days заплановані на 2024 рік.
Реєстрація — за посиланням.
Воркшопи є складовою проєкту «Розширення можливостей жіночого підприємництва в Україні», який реалізували за ініціативи ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» та за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Довідка
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.