Триває прийом заявок на конкурс «Золотий фліпчарт»

Команда громадської організації «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» нещодавно оголосила про старт конкурсу «Золотий фліпчарт», який покликаний зібрати та відзначати найкращі історії боротьби ...

Фліп_анонс
Триває прийом заявок на конкурс «Золотий фліпчарт»

Команда громадської організації «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» нещодавно оголосила про старт конкурсу «Золотий фліпчарт», який покликаний зібрати та відзначати найкращі історії боротьби громадського сектору в умовах війни.

Ознайомитися з вимогами конкурсу та подати свою заявку можна за цим посиланням.  

Конкурс проводиться у шести номінаціях:

  • Проєкт року – проєкт, який найбільше демонструє підтримку військових, ВПО чи інших людей, які постраждали через воєнні дії на території України.
  • Молодіжний проєкт року – проєкт, який стосується волонтерства чи іншої діяльності молоді задля підтримки військових, ВПО чи інших людей, які постраждали через воєнні дії.
  • Молодіжна рада року – рада, яка об’єднала навколо себе активну молодь задля реалізації волонтерських та інших ініціатив задля пришвидшення перемоги України.
  • Журналістська ініціатива року – історії про журналістів чи журналісток, які готують матеріали на військову тематику, розповідають про наших Героїв, знімають відео-сюжети чи здійснюють іншу діяльність.
  • Громадська організація року – організація, яка з перших днів війни своєю щоденною роботою працювала над пришвидшенням перемоги.
  • Волонтерська ініціатива року – ініціатива, яка реалізовувалася у 2022 році та була спрямована на пришвидшення перемоги України.

Обрання переможців відбудеться шляхом голосування на сайті проєкту та оцінці експертної комісії конкурсу. Прийом заявок триватиме до 20 лютого 2023 року включно. Подати заявку можна на сайті конкурсу за цим посиланням.

Онлайн голосування та оцінювання експертами заявок проходитиме з 22.02 до 07.03.2023 року. Офіційне нагородження переможців відбудеться 24 березня 2023 року у місті Тернополі.

Переможці отримають медіапідтримку від наших інформаційних партнерів конкурсу, по два квитки на переможний благодійний фестиваль «Faine Misto Festival» та можливість представити на ньому свою організацію в рамках роботи «Алеї громадських організацій».  Історії боротьби та нескореності переможців конкурсу увійдуть в унікальне видання «Громадянське суспільство України під час війни». Над іншими призами організатори ще працюють з партнерами.

Партнери конкурсу: громадська організація «Медіаспільнота «Файне місто», міжнародний музичний фестиваль «Faine Misto Festival», торгівельна марка «Молокія», Управління молоді, спорту та іміджевих проектів Тернопільської ОДА, креативний кластер NA ПОШТІ,  інформаційне агентство «UAMedia Group» та веб-студія «Екстрполія».

Конкурс проводить команда ГО «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» за підтримки Taiwan Foundation for Democracy.

 


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я