Яка система прийому та контролю виконання звернень громадян створюється в Нижньодуванській громаді?

У Нижньодуванській громаді впроваджується проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ». Нагадуємо, що ...

Додано:
lekotan

тренінги навчання команда
Яка система прийому та контролю виконання звернень громадян створюється в Нижньодуванській громаді?

У Нижньодуванській громаді впроваджується проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ». Нагадуємо, що одним із важливих завдань є забезпечити залучення громадян до місцевих справ шляхом впровадження інноваційних інструментів електронного врядування, а саме створення онлайн-платформи «Електронний модуль «Контакт-Центр» та «Контакт-Центр» з мобільним додатком для обробки звернень громадян.

Онлайн-платформа матиме:

  • «особистий кабінет мешканця», що дозволить громадянам звертатися від свого імені до органів влади, контролювати хід реагування органів на звернення та оцінити якість та оперативність реагування на звернення;
  • «службові кабінети» фахівців по роботі із зверненнями громадян, диспетчера, виконавця та керівника задля більш ефективної роботи сервісу;
  • геоінформаційну систему та новини;
  • можливість прикріплення фото та відео-матеріалів;
  • інформацію про ремонтні роботи та аварійні ситуації.
  • статистику звернень.

Керівництво громади отримає доступ до:

  • всієї аналітичної інформації з обробки звернень громадян у вигляді інфографіки:
  • розміщення на мапі звернень, термін виконання яких минув, та інформації про виконавців;
  • рейтингування виконавців;
  • інформації щодо виду та типу звернень;
  • інформації щодо джерел надходження звернень (населених пунктів);
  • можливість формування будь-якого звіту та графіку щодо виконання звернень.

Крім того, скоро будуть облаштовані шість стаціонарних локацій для мешканців, які не мають технічної можливості користуватись таким додатком. Ми сподіваємось на плідну співпрацю, яка стане взірцевою для інших громад! Слідкуйте за новинами!

 

Проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» реалізується ГО «ЛО ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.

#UNRPP #ВзаємодіяПлюс


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Анонс: Школа врегулювання конфліктів та миротворчості у територіальних громадах

Як зберегти традиційну культуру та нашу ідентичність, міркували на триденному заході у Богуславі

До 40 протезів на місяць: як у Полтаві протезують та реабілітують людей після поранень

До своєї природи: у Києві відкрилась виставка з любов’ю до української спадщини

10 років БФ «Твоя опора»: зібрано й надано допомогу на 710 млн грн

Ресурсні центри неурядового сектору Півдня України обмінялись досвідом та обговорили нові ініціативи