У Закарпатті стартував проєкт із розвитку навичок соціального підприємництва у молоді-ВПО

Закарпаття прийняло до себе більше 350 000 вимушених переселенців з територій проведення бойових дій, окупованих та прифронтових місць. За даними мобільних операторів - 410 000 осіб. Близько половини ...

Додано:
Natalia_Krivoruchko

pexels-bongkarn-thanyakij-3787317
У Закарпатті стартував проєкт із розвитку навичок соціального підприємництва у молоді-ВПО

Закарпаття прийняло до себе більше 350 000 вимушених переселенців з територій проведення бойових дій, окупованих та прифронтових місць. За даними мобільних операторів – 410 000 осіб. Близько половини з них – молодь, віком до 35 років.

Звичайно, такий стан речей вимагає вирішення низки проблем, як гуманітарного, так і економічного харакетру.

Економічна інтеграція ВПО у приймаючі громади є важливою передумовою для їх повної соціальної інтеграції з точки зору здобуття економічної незалежності, підвищення самооцінки та забезпечення рівного внеску в місцевий розвиток. ВПО можуть стати повністю інтегрованими, коли вони зможуть робити рівний соціальний та економічний внесок у суспільство.

Наведені дані доводять необхідність вжиття ефективних заходів для інтеграції ВПО у приймаючу громаду та надання їм ефективних інструментів для покращення власного економічного становища.

Саме з цією метою на Закарпатті буде реалізовуватися проєкт “Дорожня карта для ВПО”.

Запропонований план дій спрямований на ВПО та приймаючі громади з кінцевою довгостроковою метою вирішення конфліктів та повної інтеграції тих ВПО, які вирішили назавжди залишитися в Ужгороді та Закарпатській області, серед місцевих громад, щоб вони могли повною мірою користуватися соціально-економічними правами та можливостями, разом просуваючи вони не мали соціальних та економічних бар’єрів, які їх розділяють.

Основною метою проекту є покращення умов для залучення ВПО та місцевої громади до економічної діяльності, враховуючи виклики воєнного стану, а також посилення спроможності ВПО та приймаючих громад підтримувати місцевий економічний розвиток через соціальне підприємництво. 

Соціальне підприємство – це бізнес, який працює в соціальних цілях. Як і будь-який інший бізнес, соціальне підприємство має на меті отримувати прибуток, продаючи товари та послуги на ринку, але додана вартість соціального підприємства виникає в тому, як його дохід використовується для максимізації соціальних вигод і переваг суспільства. 

Запропонований план дій у короткостроковій перспективі дозволить визначити осіб та громадські групи в Ужгороді, які зацікавлені у веденні бізнесу в соціальних цілях, і представить концепцію соціального підприємництва, розвинуть їхні знання, необхідні для відкриття соціального підприємства, та надасть приклади успішної соціальні моделі, бізнес в Україні та за кордоном.

Учасники проєкту не тільки пройдуть навчання, але й ще отримають змогу реалізувати власну ініціативу.

Спільно із представниками_цями органів місцевого самоврядування буде створено “Дорожню карту ВПО”, в якій буде надано необхідну інформацію щодо отримання та надання соціальних послуг у громаді. 

Усі заходи проєкту будуть проходити у місті Ужгороді (Закарпатська обл.), на конкурсній основі будуть відібрані учасники як з міста, так і з села. Важливим є залучення дівчат до участі, тому враховуватися буде і гендерна складова учасників.

Завдяки такому навчанню громадські активісти серед ВПО та місцевих громад у довгостроковій перспективі розвиватимуть власні знання та навички соціального підприємництва. Очікується, що розвиток таких можливостей не тільки створить більше можливостей для ВПО та приймаючих громад для сприяння соціальному розвитку, але й що започаткування соціального бізнесу також стане хорошою платформою для соціальної інтеграції ВПО та місцевого населення.

Усі заходи будуть завершені до грудня 2022 року. Організація, що відповідальна за реалізацію проєкта – ГО “Локатор-Медіа”.

Публікація підготовлена за підтримки Європейського Союзу в рамках Стипендіальної програми для лідерів громадянського суспільства країн Східного партнерства. Публікація відображає позицію ГО «Локатор-Медіа» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.

logo-funded-by-EU-04


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я