Участь у Women’s Pitch Day допомогла знайти «ангельські» інвестиції для реалізації ідеї
Нещодавно відбувся фінал конкурсу серед жінок-підприємниць Women's Pitch Day, який ініціювали Центр «Розвиток КСВ» (ініціатива Дівчата STEM) та платформа з розвитку усвідомленого підприємництва ...
Додано:
Olena Polotniana
Нещодавно відбувся фінал конкурсу серед жінок-підприємниць Women’s Pitch Day, який ініціювали Центр «Розвиток КСВ» (ініціатива Дівчата STEM) та платформа з розвитку усвідомленого підприємництва n.cubator.
Леся Севрук з Києва була обрана серед близько 100 команд з усієї країни, пройшла десятиденне навчання та потрапила до фіналу.
У фіналі під час пітчингу ідеї членам та членкиням журі учасниця вперше озвучувала на загал ідею свого проєкту ArchiBOX (сейфова комірка для безпечного зберігання та зручного управління документами), робила презентацію та прорахунки. Це була перша сходинка до успіху та тест, чи цікавий проєкт потенційним інвесторам.
Участь у Women’s Pitch Day допомогла знайти «ангельські» інвестиції для реалізації ідеї, що направлена на зайняття ніші між банківськими комірками та архівними компаніями. На проєкті у Лесі була можливість оформити свої думки, розставити акценти, отримати зворотній зв’язок від журі. Тож по завершенню проєкту стартаперка подала допрацьовану ідею на валідацію потенційним партнерам і отримала інвестування.
«Шановні учасниці, не опускайте руки – йдіть вперед! Як то кажуть: “вас у двері, а ви – у вікна. Шановні організатори, продовжуйте свою роботу, та цей проєкт, продовжуйте розкладати думки по полицях», – залишила відгук у спільноті учасниць, менторів/ок та організаторів/ок Леся.
Проєкт був організований за підтримки генерального партнера UKRSIBBANK BNP Paribas, партнерів компаній CISCO, WebEx, Lenovo та національного партнера Міністерства цифрової трансформації України.