В Україні створили перший посібник з розроблення комунікаційної стратегії для ОМС

У посібнику описані ключові елементи комунікаційної стратегії: від проведення аудиту до планування системи моніторингу та оцінювання результатів. Він також містить практичні інструменти, які ...

Додано:
Internews Ukraine

big_image_888cdf3c0e2e5e8584b70d5a5232980a
В Україні створили перший посібник з розроблення комунікаційної стратегії для ОМС

У посібнику описані ключові елементи комунікаційної стратегії: від проведення аудиту до планування системи моніторингу та оцінювання результатів. Він також містить практичні інструменти, які допоможуть громадам у цьому процесі, та приклад реальної комунікаційної стратегії.

У середу, 18 вересня, ГО «Інтерньюз-Україна» представила перший в Україні посібник із розроблення комунікаційної стратегії для органів місцевого самоврядування. Його створили за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА».

Онлайн-презентацію посібника відвідали 185 учасників із різних регіонів України: представники органів місцевої влади, фахівці з комунікацій і журналісти. Посібник презентували креативна директорка ГО «Інтерньюз-Україна» Діана Іщенко та експертка з комунікацій ГО «Інтерньюз-Україна» Діана Ігнатенко.

«Ми розробили цей посібник, щоб допомогти громадам ефективніше організовувати комунікаційні процеси. Покрокові інструкції, 15 практичних шаблонів і приклад готової комунікаційної стратегії для однієї з громад — усі ці інструменти покликані полегшити процес стратегування для органів місцевого самоврядування», — сказала Діана Іщенко, комунікаційна експертка проєкту та креативна директорка ГО «Інтерньюз-Україна».

Окрім розповіді про структуру посібника, експертки поділилися й практичними порадами для фахівців, залучених до розроблення та втілення комунікаційних стратегій у громадах:

  • Відкидати зайве: зосередитися на ключовому, що допоможе досягти цілей розвитку громади.
  • Планувати активності відповідно до пріоритетів, визначених у стратегії.
  • Ухвалювати рішення щодо доцільності комунікаційних ініціатив, використовуючи стратегію як дороговказ.
  • Оновлювати стратегію за потреби: регулярно переглядати й актуалізовувати її.
  • Налаштувати всіх у команді «на одну хвилю»: проводити презентації, навчати, пояснювати.

«Дякую Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» та ГО «Інтерньюз-Україна». Щось собі пригадала, а щось довідалася. Щось уже робила, а щось робитиму точно. Йду нести знання у світ», — підсумувала участь у презентації Анна Герич, помічниця голови Львівської обласної ради, радниця пресслужби.

«Є велика вдячність за пророблену роботу та наданий посібник. Це велика допомога у праці комунікаційників. Тепер усі учасники презентації знають, що у своїх щоденних клопотах вони не самі, у них є дієвий радник — посібник. А це надзвичайно цінно!», — поділилася Наталія Янковчук, начальниця відділу з питань внутрішньої політики та зв’язків із громадськістю Козятинської міської ради.

ЗАВАНТАЖИТИ Посібник «Розроблення комунікаційної стратегії для органів місцевого самоврядування» (PDF, 1,6 МБ).


Цей захід проводився ГО «Інтерньюз-Україна» в межах проєкту «Комунікаційні стратегії для територіальних громад» та став можливим завдяки Агентству США з міжнародного розвитку (USAID) та щирій підтримці американського народу через Проєкт USAID «ГОВЕРЛА». Зміст цього заходу не обов’язково відображає погляди USAID та Уряду США.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я