Вiд мешканця до громадянина мiста через стратегічний бренд та громадський бюджет

Такий дiєвий смачний рецепт формування гармонiйної мiсцевої громади 20 жовтня  презентувала українським учасникам навчального візиту з вивчення досвіду Республіки Польща по запровадженню механізмів ...

Додано:
frgn

image3-300x223
Вiд мешканця до громадянина мiста через стратегічний бренд та громадський бюджет

Такий дiєвий смачний рецепт формування гармонiйної мiсцевої громади 20 жовтня  презентувала українським учасникам навчального візиту з вивчення досвіду Республіки Польща по запровадженню механізмів участі громадян у бюджетному процесі, зокрема Громадського бюджету гмiна  Грудзенз .

Українські учасники дізнались, що першим стратегiчним кром єднання активних i розумних громадян з командою бурмістра є вiдповiдний бренд iнновацiйного демократичного розвитку #gru.

Саме бренд #gru у поєднанні з механізмом громадського бюджету протягом чотирьох років допоміг зробити мешканців ініціаторами інноваційних ідей, що були реалізовані за організаційної, інформаційної та фінансової підтримки громадського бюджету . Таким чином реалізується місія бренду з єднання зусиль активних і розумних патріотів гміни для ії економічного і соціального стратегічного розвитку.

Гміна впроваджує громадський бюджет протягом останніх 4 років. За чотири роки було подано 359 проекти, з яких реалізовано 93 проекти-переможці. Один проект місцевий не повинен перевищувати 100 тыс.zł., загальньопольский -250 тис.zł. Розмір бюджету у 2017 році- 2,6 млн.zł. Населення міста близько 100000 мешканців. Багато проектів у даному місті було реалізовано у сфері освіти.

Cаме «м’які» проекти з налагодження діалогу між мешканцями і органими місцевого самоврядування (фестивалі, марофони, концерти місцевих зірок) так і «тверді» ( дитячі і спортивні майданчики,  зони відпочинку тощо).
images34

Робоча група з питань запровадження громадського бюджету делегувала  для участі у згаданому навчальному візиті 16-21 жовтня 2017 року директора департаменту економічного розвитку миколаївської міської ради Тетяну Шуліченко та директора ГО “Фонд розвитку міста Миколаєва”  Михайла Золотухіна.

Миколаївських «делегатів» історія успіху гміни надихнула на створення подібного бренду економічного і соціального стратегічного демократичного розвитку. На суд робочої групи, експертно-громадської ради виконавчого комітету Миколаївської міської ради буде запропоновано бренд. Це може бути знак, що створено на основі мапи міста, що нагадує кисть руки з піднятим пальцем у вгору ( Добре ) + Св. Миколай або хтось інший.

А перший миколаївській конкурс в рамках громадського бюджету вже оголошено.

image6

Триває інформаційна компанія . Вже Фондом спільно з департаментом проведено дводенний тренінг зі складання проектів, серія презентацій в бібліотеках міста та публічна акція «Впливай на бюджет міста» в рамках ярмарку — фестивалю «Миколаїв Громадській» .

Зразок форми проекту розміщено на офіційному сайті Громадського бюджету м. Миколаєва.

До  20 листопада чекаємо проекти від активних і розумних мешканців, що бажають стати справжніми громадянами Миколаєва!

Як подати проект:

Прес-служба ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва»

————————————————————————————————

Навчальний візит відбувається в рамках проекту “Публічні бюджети від А до Я:Інформування,активізація та залучення громадянського суспільства “, який реалізується Фонд Східна Європа та PAUCI Foundation за фінансової підтримки Європейського Союзу та проекту Проміс.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я