Відбувся круглий стіл щодо впровадження законодавчих ініціатив з безпеки дорожнього руху

"Національна рада з безпеки дорожнього руху" провела круглий стіл у прес-центрі інформаційного агентства "Українські новини" щодо впровадження законодавчих ініціатив з безпеки дорожнього руху, під ...

Снимок экрана 2021-12-21 в 11.59.31
Відбувся круглий стіл щодо впровадження законодавчих ініціатив з безпеки дорожнього руху

“Національна рада з безпеки дорожнього руху” провела круглий стіл у прес-центрі інформаційного агентства “Українські новини” щодо впровадження законодавчих ініціатив з безпеки дорожнього руху, під час якого було зазначено, що головна функція державного регулятора – не покарати, а запобігти вчиненню правопорушення. 

Снимок экрана 2021-12-21 в 11.59.17

Учасниками обговорення були:
Діденко Ігор – радник Міністра МВС
Pavlo Frolov – народний депутат України
Олексій Білошицький – Перший заступник начальника Департаменту Патрульної поліції України
Андрій Мокан – Голова Національної ради з Безпеки Дорожнього Руху
Орест Шелепінський – Директор Юридичної компанії Центр Автовиплат “Поліс”
Максим Хімченко – українська асоціація систем безпеки дорожнього руху
Представники Укравтодор
Представники ДСНС України
Представники Асоціації аудиторів автодоріг
 
Голова “Національна рада з безпеки дорожнього руху” Андрій Мокан повідомив, що фонд безпеки дорожнього руху складає 3,4 млрд гривень, 40% йде на безпеку, 30% – в основний фонд “Укрінфопроекту”, 20% – на ремонт шлюзів річки Дніпро, 10% – на оновлення рухомого складу “Укрзалізниці”.
 
Депутат Верховної Ради від партії “Слуга народу” Павло Фролов розповів, що за 2020 рік 2 554 людини загинули через ДТП “Кожні 15-20 хвилин в Україні відбувається ДТП з потерпілими і держава, політики мають зробити все, для того, щоб якомога швидше прийшли до тих показників смертності, аварійності на дорогах, які мають Швеція, Німеччина і всі європейські країни”, – зазначив Фролов.
 
Мокан Андрій відмітив, що люди користуються додатками на телефон, що попереджають про наближення камер фіксації.
 
Перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Національної поліції Олексій Білошицький заявив, що вони не приховують камери, а їхня сутність у тому, аби водії зменшували швидкість. Тому він не бачить проблем у тому, що водії користуються гаджетами для телефонів. Вони і так виконують свою функцію.

Білошицький згадав про одну з наймасштабніших ДТП у 2021 році. Так, 7 грудня поблизу Киселівки Чернігівського району зіткнулися рейсовий автобус і вантажівка. Внаслідок ДТП 13 людей загинули та ще 7 отримали травми. Білошицький повідомив, що у поліції є питання до стану гуми у транспортних засобів, дорожнього покриття на місці ДТП, а також перевезення пасажирів переобладнаними транспортними засобами – вантажні засоби, так звані буси, перебудовані на пасажирські без дотримання норм безпеки: “В подальшому при потраплянні у дорожньо-транспортну пригоду такі транспортні засоби стають смертельно небезпечними. Тому що сидіння, встановлені у кустарних умовах, складають, відбувається ефект доміно, коли пасажири фактично давлять інших пасажирів, тому що сидіння зриваються з місць скріплення”.
 
 
 


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я