Як іванофранківцям краще взаємодіяти з міською владою в онлайні
Які цифрові інструменти допоможуть налагодити ефективну двосторонню комунікацію "влада-громада"? Як міській владі краще взаємодіяти з мешканцями і бізнесом? Як спростити цю взаємодію? Які послуги від ...
Які цифрові інструменти допоможуть налагодити ефективну двосторонню комунікацію “влада-громада”? Як міській владі краще взаємодіяти з мешканцями і бізнесом? Як спростити цю взаємодію? Які послуги від влади потрібні в онлайні?
Все більш популярними й актуальними в ковід-умовах стають комунікації мешканців з міською владою в інтернеті. Однак часто люди плутаються у різноманітті онлайн-послуг. Буває, що електронні сервіси працюють некоректно, інформація не оновлюється. Важливо не лише підтримувати їх в актуальному і робочому стані, але й реагувати на запити людей.
Для того щоб впорядкувати міські електронні сервіси, виявити, що потрібно мешканцям, та максимально усунути перешкоди в онлайн-комунікації з владою, Департамент стратегічного розвитку, цифрових трансформацій Івано-Франківської міської ради у партнерстві з громадською організацією «Івано-Франківський регіональний центр» запустили опитування. Відповідаючи на 8 питань анкети, можна також ознайомитися з основними електронними сервісами міської влади. А вже незабаром буде складено каталог всіх міських сайтів та електронних сервісів.
Електронними сервісами є онлайн-ресурси, за допомогою яких людина може звертатися до міської влади, отримувати від неї різні послуги, брати участь в обговореннях і розв’язанні загальноміських питань через інтернет (на комп’ютері чи смартфоні). Це, зокрема, персональний кабінет мешканця (у Центрі надання адміністративних послуг), електронна приймальня, міські петиції, бюджет участі, онлайн-звернення до контакт-центру на 1580, мобільні додатки (Мобільний Івано-Франківськ) та інші.
Відповіді на питання анкети приймаються до 30 листопада 2021 року. Підсумкові результати будуть оприлюднені на фейсбук-сторінках – facebook.com/tsyfra.if і facebook.com/if.regional.center та будуть використані для покращення електронної взаємодії мешканців з міською владою.
Також у тестовому режимі в Івано-Франківській громаді можна скористатися мобільним додатком «1580 Івано-Франківськ».
Це більш зручний і швидкий спосіб взаємодії із посадовцями, адже телефон завжди поруч. Що потрібно – зареєструватися, описати коротко суть звернення, додати фото та стежити за виконанням і навіть оцінити його. Крім того, можна отримувати різноманітні сповіщення про життєдіяльність міста.
Основний функціонал додатку:
- отримувати повідомлення міських комунальних служб, що стосуються бажаного будинку
- описати суть звернення та надіслати звернення
- додати фото проблемної ділянки будинку, вулиці, району міста
- стежити за ходом розгляду та опрацювання звернення
- підтвердити або спростувати фактичний результат опрацювання звернення
- оцінити якість робіт / отриманий результат.
Детальніше про додаток (з візуалізаціями) – тут. А ось і перші користувачі
Матеріал підготовлено ГО «Івано-Франківський регіональний центр» у межах проєкту з цифрового розвитку Івано-Франківської громади та залучення мешканців до участі у місцевих справах за підтримки проєкту «3D Project: Розвиток попри перешкоди. Стійке громадянське суспільство в часи пандемії та в майбутньому», що виконується Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. Думки авторів, викладені у цьому матеріалі, можуть не співпадати з позицією грантонадавачів.