Як міністерства розглядали звернення громадян у першому кварталі 2020 року

Громадська організація «Українська Демократія» проаналізувала таблиці ЗВГ ЕФ-1.1 (показники розгляду звернень громадян), надані Секретаріатом Кабінету Міністрів України, по міністерствам за 1 кв. ...

Коментар юриста щодо змін, пов'язаних із набуттям ГО статусу "іноземного агента"
Як міністерства розглядали звернення громадян у першому кварталі 2020 року

Громадська організація «Українська Демократія» проаналізувала таблиці ЗВГ ЕФ-1.1 (показники розгляду звернень громадян), надані Секретаріатом Кабінету Міністрів України, по міністерствам за 1 кв. 2020 року.

Отже, найчастіше люди звертались до Міноборони, Мін’юсту та Мінсоцполітики (16051, 9671 та 8025 звернень відповідно), найрідше до Мінекоенерго, Мінінфраструктури та МТОТ (875, 635 та 474 звернень відповідно).

 

МОУ

МЮ

МСП

МОЗ

МВС

МОН

МРГ

16051

9671

8025

5229

4437

2700

2127

 

МЕК

МФУ

МЗС

МКІП

МВТ

МЕЕ

МІУ

МТОТ

2099

1286

1237

1017

971

875

635

474

 

Найчастіше (в відсотковому відношенні) люди помилялись щодо повноважень наступних міністерств (їх звернення пересилались іншим органам за належністю): Мінінфраструктури, Мінфіну та МОЗ (39,5%, 25,8% та 24,9% відповідно). Найменше сумнівів щодо повноважень виникало у громадян щодо МОН, Мінветеранів та МЗС (1,2%, 0,4% та 0,0% відповідно).

 

МІУ

МФУ

МОЗ

МЮ

МЕК

МСП

МРГ

251

332

1303

2365

462

931

196

39,5

25,8

24,9

24,5

22,0

11,6

9,2

 

МТОТ

МКІП

МЕЕ

МОУ

МОН

МВТ

МЗС

МВС

27

21

13

217

32

4

0

н/д

5,7

2,1

1,5

1,4

1,2

0,4

0,0

н/д

 

Найвищим навантаженням на 1 працівника міністерства (кількість розглянутих звернень поділена на кількість штатних працівників) було у працівників Міноборони (6,9 звернень на місяць), Мінсоцполітики (5,8 звернень на місяць) та МОЗ (5 звернень на місяць). Найнижчим – в Мінфінє, Мінекономіки, Мінінфраструктури та Мінекоенерго (1 звернення на 2 місяці).

 

 

МОУ

МСП

МОЗ

МОН

МКІП

МРГ

МЮ

Прац-ки

764

405

260

368

180

383

1521

Нав-ння

6,9

5,8

5,0

2,4

1,8

1,7

1,6

 

МТОТ

МВТ

МЗС

МЕК

МІУ

МЕЕ

МФУ

МВС

119

428

640

1318

262

618

775

1000

1,3

0,8

0,6

0,5

0,5

0,5

0,4

н/д

 

Найчастіше (в відсотковому відношенні до кількості розглянутих звернень) строки розгляду звернень громадян порушувались в МОЗ (38,3%) та Мінінфраструктури (24%).

 

МОЗ

МІУ

МСП

МЕК

МЕЕ

МКІП

МВТ

МФУ

1504

92

531

100

39

8

4

0

38,3

24,0

7,5

5,0

4,5

0,8

0,4

0,0

 

МЮ

МРГ

МТОТ

МОУ

МОН

МЗС

МВС

0

0

0

0

0

0

н/д

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

н/д

 

Неофіційні скорочення, що використовувались в цьому матеріалі:

МЮ – Мін’юст;

МРГ – Мінрегіон;

МТОТ – Мінреінтеграції;

МОУ – Міноборони;

МФУ – Мінфін;

МІУ – Мінінфраструктури;

МСП – Мінсоцполітики;

МЕК – Мінекономіки;

МВТ – Мінветеранів;

МЕЕ – Мінекоенерго.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я