У книзі представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.
Посібник містить силабус курсу, перелік рекомендованих джерел, рекомендованих форм роботи під час семінарських і практичних занять, опис змісту кожної теми, глосарій.
Матеріали посібника були апробовані під час пілотування курсу в Українському католицькому університеті, Національному університеті «Києво-Могилянська академія» та Харківському національному університеті будівництва та архітектури.
Видання призначене для викладачів закладів вищої освіти, може бути корисним для тренерів, студентів бакалаврських і магістерських програм, а також тим, кого цікавить створення і розвиток власного соціального підприємства.
«Посібник містить ґрунтовну інформацію щодо класифікації основних підходів до визначення поняття «соціальне підприємництво», історії розвитку, систематизації міжнародного та українського досвіду соціального підприємництва. Також цікавим є матеріал щодо особливостей бізнес-моделювання в соціальному підприємництві, вимірювання соціальної цінності проекту та формування стратегії розвитку соціального бізнесу», – ділиться враженнями учасниця осіннього тренінгу Social Business In UA для викладачів Наталія Якимова, кандидат економічних наук, провідний викладач кафедри менеджменту та поведінкової економіки Донецького національного університету імені В. Стуса.