Як створити стратегію змін: ЦЕДЕМ провів Школу адвокації 4.0

25-27 жовтня 2019 Центр демократії та верховенства права провів Школу адвокації, у якій навчав громадських активістів адвокатуванню змін. Навчальний проект відбувається вже вчетверте.Учасниками Школи ...

72845917_873887533007382_7310822459995848704_n
Як створити стратегію змін: ЦЕДЕМ провів Школу адвокації 4.0

25-27 жовтня 2019 Центр демократії та верховенства права провів Школу адвокації, у якій навчав громадських активістів адвокатуванню змін. Навчальний проект відбувається вже вчетверте.

Учасниками Школи стали 21 громадський активіст із різних сфер. Вони вже мають досвід адвокації, відстоювання та просування суспільно важливих ініціатив, а на школі вивчали стратегічні підходи до адвокаційної роботи та поглиблювали свої практичні знання.

Четверта Школа адвокації розпочалася з лекції Тараса Шевченка, директора Центру демократії та верховенства права, про розробку адвокаційних стратегій. Як накласти стратегію на практику і змінювати поведінку людей – про це розповіла Олеся Холопік, заступник директора ЦЕДЕМ. Центр вже має успішний досвід: Кампанія “За безпечні дороги” з 2016 року працює у сфері безпеки руху. 

Адвокація – це спосіб не лише впливати на настрої громадян, а й боротися за реформи, які потребують політичної волі і голосів у Раді. До прикладу, судової. Тож у своїй лекції Лілія Дроздик, керівник відділу комунікації та адвокації ЦЕДЕМ, поділилася досвідом відстоювання судової реформи на прикладі Кампанії ЧЕСНО. Фільтруй суд!. У суспільно-політичній сфері успіх проекту залежатиме від того, чи прозвучать ваші ідеї у топових українських медіа, тому лектор розповіла про нюанси комунікації з журналістами. Від лекції учасники перейшли до неформальної дискусії з Романом Грищуком, народним депутатом України.

“Найкращий спосіб навчитися розробляти адвокаційну стратегію – це розробити її”, – такою була схема навчання у Школі адвокації на вихідних. Учасники розділилися на групи і виконували практичне завдання: створення стратегії проекту. У цьому завданні з ними працювала Юлія Солоха, експерт з побудови громадських кампаній. Зокрема, вона розповіла, як працювати з цільовими аудиторіями, зацікавленими сторонами та суб’єктами ухвалення рішень  і просувати свої ідеї у медійному просторі.

Адвокаційний проект буде особливо успішним у “вікно можливостей” – час, коли влада має політичну волю і бажання втілювати зміни. У своїй лекції Тарас Шевченко розповів про те, як використати цей час та як співпрацювати з парламентом для просування цих змін. 

Учасники познайомилися з прикладом успішного адвокаційного кейсу – створенням Суспільного мовлення. Центр демократії та верховенства права боровся за запуск реформи ще до Євромайдану, і після зміни влади реформаторам вдалося добитися запуску Суспільного. Співавторами вирішального законопроекту були експерти ЦЕДЕМ, зокрема Ігор Розкладай, головний експерт з медійного права ЦЕДЕМ – він і розповідав про успішний адовокаційний досвід.

Захід відбувся за фінансової підтримки Швеції.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я