Як перевести пенсію з поштового відділення до банківської установи – це стало дуже актуальним під час воєнного стану.
Під час первісного призначення пенсії кожен пенсіонер самостійно обирає, як отримувати майбутню пенсійну виплату. Якщо пенсіонер не визначив спосіб виплати пенсії, фахівець з призначення пенсій автоматично визначає виплату пенсії через поштове відділення зв’язку АТ “Укрпошта” (за фактичним місцем проживання пенсіонера).
У воєнний час дуже актуальним є переведення пенсії з відділення «Укрпошти» на банківський рахунок, оскільки не в усіх населених пунктах через активні бойові дії працює пошта.
Слід зазначити, що особа має право будь-якої миті змінити спосіб виплати пенсії (пошта/банк): необхідно або особисто звернутися до спеціалістів сервісних центрів, або дистанційно подати відповідну заяву про зміну способу виплати пенсії через
portal.pfu.gov.ua.
Як змінити спосіб виплати пенсії дистанційно:
1. Авторизуватися на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, потім вибрати пункт “Про пенсійне забезпечення”.
2. Далі виберіть розділ “Внесення змін до пенсійної справи”, а потім – “Заява про зміну способу виплати пенсії”.
3. Необхідно заповнити всі обов’язкові поля форми заяви та завантажити відскановані документи (паспорт; ідентифікаційний код; заява з реквізитами з банківської установи – у разі переходу на банк).
4. Сформовану заяву завірити власним кваліфікованим електронним підписом. (необхідно мати ключ – ЕЦП). Заява автоматично надходить до Пенсійного фонду України. Результати обробки обігу (зміни способу виплати) буде відображено в особистому кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду України у вкладці Мої повідомлення.
Якщо пенсіонер не має електронного підпису, то послугу переадресації можна замовити по гарячій лінії “Укрпошти” за номером 0-800-300-545. Після цього відкрити рахунок у банку, на який надходитиме пенсія, та заповнити заяву. Із заявою слід звернутися до найближчого відділення Пенсійного фонду, де буде завершено процедуру переоформлення.