Зміни до порядку призначення житлової субсидії у 2021 році
Надання субсидії з оплати житлово-комунальних послуг регулюється Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України «Про спрощення порядку ...
Додано:
polbvpd
Надання субсидії з оплати житлово-комунальних послуг регулюється Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» від 21.10.1995р. № 848 (зі змінами).
Для призначення житлової субсидії подаються документи:
– заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі;
– декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формами, встановленими Міністерством соціальної політики.
-
З 01 січня 2021 р. заяви про призначення та надання житлової субсидії приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики (https://subsidii.mlsp.gov.ua), інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або електронного сервісу «Дія» (е-сервіс державних послуг)) з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
У сільській місцевості заяви громадян з необхідними документами для призначення житлових субсидій приймаються уповноваженими особами, визначеними виконавчими комітетами селищних і сільських рад, а у разі утворення об’єднаної територіальної громади – уповноваженими особами, що визначені виконавчими органами ради об’єднаної територіальної громади та передаються відповідним органам соціального захисту населення. Також документи приймаються посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, в яких відсутній кваліфікований електронний підпис, житлова субсидія призначається лише після підписання заявником зазначених документів у паперовій формі протягом місяця з дня подання заяви та декларації в електронній формі.
За рішенням комісії надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, управителів, об’єднання, виконавців комунальних послуг у разі, коли:
домогосподарству припинено надання житлово-комунальної послуги (послуг) внаслідок того, що громадянин має заборгованість за житлово-комунальні послуги;
громадянин не виконує зобов’язання за договором про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг;
у заяві та/або декларації громадянин зазначив недостовірні дані, що вплинуло на встановлення права на житлову субсидію або визначення її розміру на суму, яка перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії;
громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, зазначені у пункті 90 цього Положення, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення;
Відділ «Полтавське бюро правової допомоги» Полтавського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги працює за адресою: м. Полтава, вул. Міщенка 2, телефон (0532) 50-27-29.
Цілодобово функціонує єдиний телефонний номер системи правової допомоги – 0 800 213 103 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні)