Громадський контроль поліції. Як це працює у Києві та на Хмельниччині
Продовжуємо інформувати про це, як працює (а чи не працює) у різних регіонах країни передбачений законодавством громадський контроль органів Національної поліції. Згідно з розділом VIII ...
Додано:
Олександр Северин
Продовжуємо інформувати про це, як працює (а чи не працює) у різних регіонах країни передбачений законодавством громадський контроль органів Національної поліції.
Згідно з розділом VIII (“Громадський контроль”, ст.86-89) Закону України “Про Національну поліцію”, зокрема:
- керівники територіальних органів поліції мають щорічно звітуватися перед відповідними громадами, оприлюднювати звіти;
- органи місцевого самоврядування можуть висловити недовіру керівнику відповідного територіального органу поліції, така резолюція може бути підставою звільнення керівника вищим керівництвом;
- керівники територіальних органів поліції мають не рідше як раз на два місяці проводити відкриті зустрічі з представниками органів місцевого самоврядування;
- “поліція взаємодіє з громадськістю шляхом підготовки та виконання спільних проектів, програм та заходів для задоволення потреб населення та покращення ефективності виконання поліцією покладених на неї завдань”.
Громадська організація “Чорноморська миротворча мережа”, займаючись безпековими студіями і вважаючи належну комунікацію між “силовими структурами” та суспільством вельми важливим складником національної безпеки, вирішила поцікавитися, як працюють (чи не працюють) ці норми закону, за підсумками 2016-го року. Опитавши всі головні управління Нацполіції та центральний апарат, ми починаємо оприлюднювати відповіді, надаючи читачам можливість самим порівняти і зробити висновки.
Сьогодні звітуються Головні управління Національної поліції у Києві та Хмельницькій області.
Завтра продовжимо.