DiXi Group шукає системного адміністратора (Київ)
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація “ДІКСІ ГРУП” продовжує конкурс на надання послуг з абонентського обслуговування інформаційно-технічної інфраструктури організації в рамках Проекту USAID «Прозора енергетика».
Орієнтовний профіль компанії – постачальника послуг (надалі – Постачальник):
-
Юридична особа, або ФОП (загальна система або 3 група ЄП).
-
Виділений куруючий інженер, який опікується обслуговуванням Замовника, а в разі неможливості вирішення проблеми самостійно – передає її на вищу/спеціалізовану ланку служби підтримки.
-
Строк реакції на звернення – не більше 30 хвилин з моменту звернення.
-
Строк приїзду інженера на територію Замовника в разі необхідності – не довше 2-х годин з моменту виявлення такої потреби або за окремою домовленістю сторін.
-
Строк відновлення роботи ЕООТ не довше 2-х робочих днів або за окремим погодженням сторін.
-
Цілодобова доступність куруючого сервісного інженера або чергового інженера наступними засобами комунікації – телефон (номер національних операторів України), електронна пошта, визначені окремо текстові мессенджери.
-
Наявність онлайн-системи реєстрації звернень.
-
Місце розташування Постачальника або його представництва – м. Київ або передмістя.
-
Загальні вимоги до персоналу: інженери, які безпосередньо контактують із Замовником повинні мати комунікативні навички, достатні для спілкування на технічні питання з персоналом, який не має спеціальних технічних знать, бути врівноваженими, володіти українською та/або російською мовами.
-
Вимоги до достатності персоналу: загальна кількість персоналу Постачальника повинна бути достатньою для безперервного забезпечення надання послуг в зазначені строки без зниження якості.
-
Вимоги до матеріально-технічної бази Постачальника: МТБ Постачальника повинна бути достатньою для проведення всіх регламентних та аварійних робіт, а також включати в себе підмінні дрібні компоненти загального використання (патч-корди, шнури живлення тощо), які можуть знадобитися в процесі надання послуг. Строк надання зазначених компонентів – в рамках розрахункового місяця, після чого Замовник має повернути підмінні компоненти Постачальнику або оплатити їх вартість відповідно до домовленостей.
-
Вимоги до кваліфікації персоналу: персонал Постачальника повинен володіти наступними спеціальними знаннями:
12. 1. Розуміти принципи функціонування мереж на базі стеку протоколів TCP/IP.
12. 2. Вміти планувати, впроваджувати та адмініструвати наступні мережеві сервіси: DNS, DHCP, VPN і NAT в обсягах, достатніх для обслуговування Замовника, значна кількість користувачів якого використовує корпоративне ПЗ, сервіси та дані, що переважно централізовано знаходяться на серверах Замовника.
12.3. Мати знання та досвід з планування, впровадження та адміністрування:
-
Серверів на базі Microsoft Windows 2012 та пропонованих зазначеним оточенням сервісів.
-
Microsoft Active Directory та пропонованим ним функціоналом, щонайменше в межах управління аутентифікацією, авторизацією та обліком користувачів; розповсюдження програмного та апаратного забезпечення; управління налаштуваннями; інтеграції в сторонні сервіси.
-
Багаторівневих систем резервного копіювання (та відновлення) даних.
-
Систем відмовостійкості оточення,зокрема, резервування, балансування, керування живленням тощо.
-
Систем автоматичного моніторингу та обслуговування обладнання й програмних засобів.
-
Обладнання та програмного забезпечення для організації віддаленого доступу до ресурсів Організації.
-
Інтернет-імен (доменів).
-
Поштових, файлових та інших сервісів, що надаються публічними постачальниками послуг.
-
Мережевого та комутаційного обладнання рівня SOHO.
-
Клієнтського апаратного та програмного забезпечення загальної спрямованості.
-
Систем ERP (1С), CRM (Bitrix24) та подібного корпоративного програмного забезпечення – виключно в межах розгортання та адміністрування оточення для функціонування зазначених або подібних систем.
12. 4. Мати знання щодо схем (каналів) ліцензування програмного забезпечення (переважно Microsoft), планувати та проводити заходи з управління ліцензіями ПЗ.
12.5. В обсягах, достатніх для обслуговування Організації зі значною кількістю мобільних користувачів, мати знання та досвід з обслуговування, модернізації, а також проведення нескладного ремонту:
-
апаратної частини локальної мережі;
-
комп’ютерної, серверної та оргтехніки;
-
засобів проведення презентації тощо.
12.6. Знання та досвід в плануванні, розробці та впровадженні заходів з інформаційної безпеки.
12.7. Знання та досвід у документуванні ІТ-системи, написанні інструкцій для користувачів, регламентів.
12.8. Поглиблені знання та досвід в питаннях планування напрямків модернізації та розвитку інформаційно-технічної екосистеми, проведення заходів зі збору, збереження, обробки відповідної інформації щодо потреб Організації, спільне з керівництвом Організації стратегічне планування напрямків розвитку.
12.9. Здатність до швидкого прийняття рішень у нестандартних ситуаціях.
Підтвердження компетенцій персоналу сертифікатами/рекомендаціями буде додатковою перевагою.
З орієнтовним переліком завдань можна ознайомитися за посиланням
Для визначення відповідності постачальника кваліфікаційним вимогам, окрім камеральної перевірки документації наданої в складі тендерної пропозиції, призначається співбесіда з куруючим інженером для з’ясування рівня кваліфікації, комунікативних навичок, сприйняття колективом.
У разі обґрунтованої потреби замовник може вимагати заміни куруючого інженера на спеціаліста аналогічної/достатньої кваліфікації.
Очікуваний термін надання послуг – до грудня 2018 року.
Надсилайте комерційну пропозицію із зазначенням вартості послуг (в грн.) за 1 годину роботи з описом відповідного досвіду до 18:00 16 липня 2017 року за адресою [email protected], зазначивши у темі листа «Обслуговування ІТ-інфраструктури організації».
Контактна інформація:
Анастасія Романюк,
Менеджер з постачання
Громадської організації «Діксі Груп»
вул. Інститутська, 18 А, оф. 3
м. Київ, 01021
Tel./fax: (38044) 253 66 94
E-mail: [email protected]