Тендер на вибір постачальника послуг з організації та проведення 3-х денного Всеукраїнського Форуму.
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Надія та Довіра» оголошує тендер на організацію та проведення 3-х денного Всеукраїнського Форуму
Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (надалі – Організатор) метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.
- Мета та предмет тендеру:
Мета тендеру: вибір постачальника послуг з організації та проведення 3-х денного Всеукраїнського Форуму для 65 осіб в період з 24-26 листопада 2017 року.
Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.
- Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:
До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності, які:
- Мають успішний досвід організації заходів та території України;
- Офіційно зареєстровані та діють на території України.
- Вимоги щодо умов проживання та місця проведення заходів:
Місце проживання і проведення Форуму мають збігатися
та повинні відповідати високим стандартам проживання та роботи учасників.
- Формат участі у тендері – комерційна пропозиція має містити розрахунок триденного Форму у трьох різних місцях проведення.
1-й день
- Надання конференц-зали на 30-35 осіб (8 годин на добу).
- Проживання 30 осіб у двохмісних номерах (усі жінки). Заїзд – 9:00.
- Обід 35 осіб.
- Вечеря 35 осіб.
- Кава-пауза на 35 осіб – 1-ша посилена + 1 звичайна.
- Забезпечення учасників роздатковими матеріалами (папка, блокнот, ручка, бедж, тощо).
2-й та 3-й день
- Надання конференц-зали на 60-80 осіб (8 годин на добу), з додатковою можливістю одночасної оренди 2-х залів на 30-40 осіб.
- Проживання 60 осіб у двохмісних номерах (орієнтовно 30 жінок та 30 чоловіків). Заїзд – 9:00, виїзд о 12:00.
- Сніданок 60 осіб.
- Обід 65 осіб.
- Вечеря 60 осіб.
- Кава-пауза на 65 осіб – 3 звичайні + 1 посилена в останній день.
- Забезпечення учасників роздатковими матеріалами (папка, блокнот, ручка, бедж, тощо).
- Можливість компенсувати проїзд учасників Форуму.
Орієнтовна дата проведення Форуму 24-26 листопада 2017 року.
Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.
5. Визначення переможця тендеру:
Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.
Винагородою переможцю тендеру буде укладання угоди з Організатором на організацію та проведення 3-х денного Всеукраїнського Форуму.
УВАГА!!! Після обрання переможця тендеру останній, протягом 3-х робочих днів повинен надати лист з підтвердженням бронювання обраного Організатором місця проведення Форуму від готелю, ТК, тощо. В разі ненадання листа, Організатор вправі обрати іншого постачальника послуг.
Кінцевий термін надання заявок – 5 вересня 2017 року (17:00).
Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Обов’язкове подання сканкопій заявок на е-mail: [email protected]
Контактна особа: Ботвін Сергій Павлович тел.: +38 (067) 467-18-92; е-mail: [email protected]
Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.