Фінансово-адміністративний асистент у WWF в Україні
ЗАВЕРШЕНО
Посада: фінансово-адміністративний асистент
Підзвітність: фінансово-адміністративний координатор
Дедлайн подачі: 1 листопада 2017 року
Основні функції
Фінансово-адміністративний асистент допомагатиме фінансово-адміністративному координаторові та національному координаторі у фінансових, адміністративних та інших операційних завданнях.
Основні завдання та обов’язки
Адміністративні обов’язки та діяльність із життєзабезпечення офісу:
- Підтримка офісу та офісного обладнання в належному стані, купівля витратних матеріалів, надання кур’єрських та інших комунікаційних послуг, обслуговування контракту оренди, контроль за прибиранням та послугами стаціонарного телефонного зв’язку;
- Реєстрація та облік офісної кореспонденції;
- Підтримка бази даних комп’ютерної техніки;
- Координація системи сортування офісу;
- Допомога в організації семінарів, воркшопів та зустрічей;
- Пошук різнихпостачальників.
Робота з контрактами
- Допомога у обробці контрактів із донорами та консультантами.
- Розробка чорнового варіанту контрактів із третіми сторонами, донорами та консультантами разом із фінансовим та проектним персоналом.
- Оновлення списків контрактів та зобов’язань.
Обов’язки в сфері адміністрування та управління персоналом:
- Допомога в обліку робочого часу працівників Дунайсько-Карпатської програмі WWF та підготовка підсумкового звіту з цього питання.
- Допомога працівникам у бронюванні квитків, пошуку готелів, придбанні страхових полісі та отриманні віз для робочих поїздок.
- Заповнення звітів про відрядження.
Субординація та робочі взаємовідносини
Посада передбачає безпосередню співпрацю з фінансово-адміністративним координатором і національним координатором в Україні, рівно як і з усіма співробітниками українського офісу, а також із фінансово-адміністративним персоналом регіонального управління WWF, що знаходиться у Відні
Мінімальні кваліфікаційні вимоги
1. Освіта: вища освіта у сфері фінансів, управління чи спорідненій; посада також відкрита для студентів(-ок) останнього року навчання
2. Досвід: 1-2 роки подібного досвіду в міжнародному середовищі – адміністративна робота, офіс-менеджмент та/або сфері фінансів і бухгалтерського обліку.
3. Вміння та навички: Розвинені організаційні навики, організований та скрупульозний стиль роботи, гарні аналітичні здібності, ініціативність; вміння розставляти пріоритети та працювати з мінімальним зовнішнім наглядом. Гарні навички міжособистісної взаємодії. Досвід роботи зі стандартним пакетом Microsoft Office, зокрема Word та Excel. Вкрай високий рівень розмовної та письмової англійської.
Ми очікуємо, що ви:
Розділяєте цінності WWF, а саме розширення прав і можливостей людини, довіра, ефективність, відповідальність, професіоналізм.
Просимо надсилати резюме та мотиваційний лист Олені Тарасовій-Красієвій [email protected] до 1 листопада 2017 року. Будемо раді працювати з вами!
Джерело: WWF в Україні.