Тендер на редакторські та поліграфічні послуги

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pereklad

тендер
Тендер на редакторські та поліграфічні послуги

Тендер на редакторські та поліграфічні послуги

18 жовтня 2017 року

 

Склад тендерної документації

1.    Дане оголошення

2.    Специфікація з додатком:

  • Бланк подання матеріалів;
  • Формат бюджету;
  • Зразок оформлення конверту учасника тендеру.

Предмет/Назва послуг

Надання послуг із літературного редагування та виготовлення поліграфічної продукції (брошури) за наданими матеріалами. 

Тип тендеру та спосіб оголошення

Відкритий

Мета тендеру

Вибір фахівців для надання послуг із редагування та виготовлення поліграфічної продукції (брошури) за наданими матеріалами. 

Джерело фінансування закупівлі послуг

Програма USAID РАДА, що виконується Фондом Східна Європа

Валюта тендеру

Гривня

Вимоги до послуг та умови оплати

Зазначені у Специфікації

Термін незмінності умов

Комерційні пропозиції, надані учасниками тендеру, мають бути дійсними без змін до завершення надання послуг

Правила оформлення тендерної пропозиції

До участі у оцінці допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам тендерної документації

Визначення переможців

Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно критеріїв, які зазначені у Тендерній пропозиції, але не пізніше 31 жовтня 2017 р., 23.00.

Оприлюднення результату процедури закупівлі

Шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру електронною поштою протягом 3-х робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців

Критерії вибору переможців

  1. Вартість робіт та процедура розрахунку.
  2. Досвід з літературного редагування, верстки, надання поліграфічних послуг.
  3. Репутація учасника тендеру (апліканта).
  4. Досвід виконання робіт у співпраці з громадським сектором.
  5. Терміни виконання робіт.

Детальніше – у Специфікації

Особливі умови

  1. ГО «Інтерньюз-Україна» залишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації даного тендеру
  2. Учасники фактом участі у тендері:
  • Визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості
  • Безумовно погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином

Спосіб отримання заявок

Електронною поштою на адресу: [email protected] з темою листа: «Тендер на редакторські та поліграфічні послуги» та на поштову адресу:

ГО «Інтерньюз-Україна»

вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна

Заявки, оригінали яких не надіслані поштою із врахуванням зазначених вимог до оформлення, прийматись до розгляду не будуть.

 

 

Специфікація з надання послуг до тендерного оголошення

від 18 жовтня 2017 року

Редагування та виготовлення поліграфічної продукції (брошури).

 

 Предмет специфікації

Надання поліграфічних послуг

Дати початку тендеру

18 жовтня 2017 р.

Дата останньої подачі тендерних заявок

27 жовтня 2017 р.

Дата оголошення результатів

31 жовтня 2017 р.

Опис/перелік послуг:

  • Вибір фахівців для надання послуг із літературного редагування; верстки, друку та розсилання обов’язкових примірників згідно з законодавством за наданими матеріалами.
  • Концепція надається за вимогою. 

Умови оплати послуг

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна»

на підставі договірних умов та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях

 

Параметри оцінки тендерних заявок

 

 

Критерій оцінки

Документи, які підтверджують відповідність критерію

1.             

Вартість робіт та процедура розрахунку.

Бюджет та графік виплат.

2.             

Наявність досвіду із літературного редагування, верстки, надання поліграфічних послуг.

 

Інформація у конкурсній пропозиції про компанію, її досягнення та реалізовані проекти.

Резюме основних виконавців проекту.

3.             

Підтверджений досвід у сфері поліграфічних послуг.

Рекомендації, відгуки про співпрацю з аплікантом.

4.             

Досвід виконання робіт у співпраці з громадським сектором.

Наявність інформації щодо досвіду роботи з громадськими організаціями, фондами тощо. Лінки на виконані роботи.

5.             

Терміни виконання робіт.

 

Виробничий план.

 

Склад/Зміст тендерних пропозицій:

1.    Зведений детальний бюджет з пов’язаними витратами, якщо такі матимуть місце (підписаний відповідальною особою)

2.    Графік виконання робіт: літературне редагування, верстка, друк і розсилання обов’язкових примірників згідно з законодавством.

3.    Лист у довільній формі про досвід у сфері поліграфічних послуг.

4.    Рекомендаційні листи-відгуки від попередніх замовників щодо співпраці з аплікантом.

5.    Резюме основних виконавців проекту.

6.    Документи, що підтверджують право на здійснення підприємницької діяльності.

 

Шаблони для подання документів можна завантажити тут: форма бюджету (тут), бланк (тут), оформлення конверту (тут).

Правила оформлення конкурсної пропозиції учасника конкурсу

1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в Конкурсну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. При дублюванні пропозиції електронною поштою скани документів повинні містити підпис / печатку уповноваженої особи.

3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Конкурсній пропозиції несе учасник.

5. На конверті повинно бути зазначено:

- Назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про конкурс.

- Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи-підприємця) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

6. До участі у оцінці Конкурсних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються Конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі Конкурсної пропозиції.

7. Оскільки проект, в рамках якого закуповуються послуги, що є предметом даного тендеру, реалізується в рамках програми міжнародної технічної допомоги, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля послуг буде здійснюватися без сплати ПДВ.

 

Вимоги до підготовки тендерних заявок

Кінцевий термін надання пропозицій – 27 жовтня 2017 р. 23-00

Тендерна пропозиція має бути надіслана з підписом та печаткою відповідальної особи електронною поштою на адресу: [email protected] та на поштову адресу:

ГО «Інтерньюз-Україна»

вул. Ризька, 15, м. Київ, 04112, Україна

Заявки, оригінали яких не надіслані поштою із врахуванням зазначених вимог до оформлення, прийматись до розгляду не будуть.

За додатковими питаннями звертатися до контактної особи Катерини Паригіної за тел. (044) 458 44 40, 093 403 58 87 або за е-мейлом [email protected] .


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю групи товарів для професійної діяльності

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів