На Форумі оргрозвитку громадянського суспільства працюватиме PR LAB
Серед маси цікавих та корисних заходів в рамках Форуму організаційного розвитку громадянського суспільства в Олімпійському (16 листопада) Ви можете відвідати 10 міні-тренінгів для хороших комунікацій ...
Додано:
Громадський Простір
Серед маси цікавих та корисних заходів в рамках Форуму організаційного розвитку громадянського суспільства в Олімпійському (16 листопада) Ви можете відвідати 10 міні-тренінгів для хороших комунікацій – об`єднаних в PR LAB.
ЛОКАЦІЯ: Хол Чемпіонів
ЧАС: 15:45 – 17:15
7 он-лайн інструментів, які візуалізують інформацію |
Вікторія Талашкевич, координаторка «Прес-клуб реформ» (м.Кропивницький). Тренерка у сфері застосування соціальних мереж, он-лайн інструментів для візуалізації контенту, PR та комунікаційних стратегій. 17 років досвіду роботи в медіа, а також фасилітування міжнародних програм для медіа в Україні
|
Відрізняйся або помри: креативне мислення для вашого проекту |
Марина Говорухіна, тренерка, піарниця-фрілансер. Засновниця закритого клубу для піарників неприбуткових організацій «Піранья». Член Правління «Центру інформації про права людини»
|
Принципи розробки інформаційних кампаній: як залучати різні типи аудиторій |
Анастасія Безверха, директорка аналітичного центру CEDOS, експертка з комунікацій, PhD з Масових Комунікацій. 15 років досвіду роботи в сфері комунікацій в комерційному та неурядовому секторах.
|
Внутрішні комунікації для ефективної роботи організації: приклади з життя та уроки |
Ольга Карасевич, бізнес-консультантка, тренерка, експертка з підбору персоналу та побудови управлінських команд, формування комунікацій всередині організації. Авторка курсів навчання з Soft Skills. |
НУО та соцмережі: тренди, кейси, факапи |
Олена Дуб, фахівець із інтернет-комунікацій, журналістка, new media-редактор на “Радіо Свобода” (Крим.Реалії). Член міжнародної мережі Digital Communication Network, співзасновниця професійної спільноти SMM Talks. |
Як примусити мера любити вашу організацію? Комунікативний супровід адвокаційних кампаній |
Олександр Равчев, PR-менеджер проекту «Громадяни в дії». Громадський діяч, блоґер, фахівець з комунікації |
Кпті, кпте, кпту та інші секрети розвитку мови й публічного виступу |
Вероніка Селега, викладачка ораторського мистецтва. У минулому – телеведуча та автор телевізійних програм, досвідчений PR-менеджер та керівник відділу реклами. Засновниця Школи публічного виступу “Арістотель” |
Якісний контент для ЗМІ – як його виробляти і де шукати |
Олена Голуб, експертка Інституту масової інформації, авторка методологій контент-аналізу ЗМІ. Тренерка з професійних та етичних журналістських стандартів. Учасниця Незалежної медійної ради. Роман Кабачій, журналіст Інституту масової інформації, експерт у сфері моніторингу дотримання журналістських стандартів та замовних матеріалів. Ph.D у сфері новітньої історії.
|
Відео організації: інвестиція, що діє |
Марина Саприкіна, глава правління Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності», член правління мережі Глобального договору в Україні, ініціатор конкурсу CSR Case в Україні, засновник спеціалізованого двомовного журналу CSR Review. |
Електромобіль замість воза. Все про технології, які спростять і прискорять вашу роботу |
Дмитро Тіщенко, ІТ-гік і громадянський жірналіст. Спеціаліст «Центру соцального партнерства» з інтеграції діджитал-інструментів у роботу неприбуткових організацій |
Дизайн як вирішення задачі, а не персональне вподобання |
Владислав Литвиненко, експерт в галузі брендингу та візуальних комунікацій, засновник і керуючий партнер студії дизайну «PRINTВам!» |
Нагадуємо, ознайомитися зі всією програмою Форуму Ви можете ТУТ