16.11.2017 в 18:00 безкоштовний онлайн-семінар (проект Академії Фандрейзингу Руслана Краплича).
Про потребу в просуванні чи PR сьогодні переконувати нікого вже не потрібно.
Також ми розуміємо, що будь яке просування, PR чи маркетингова компанія буде провальною і марною витратою ресурсів, якщо ПОВІДОМЛЕННЯ для цільової аудиторії не правильне.
На онлайн-семінарі ви зрозумієте як створити основу для такого ПОВІДОМЛЕННЯ.
Методика розроблена спільно з працівниками агентства REUTERS США в рамках Проекту „Мережа Громадянської Дії в Україні” (UCAN).
Для кого онлайн-семінар?
Для співробітників, відповідальних за зв’язки з громадськістю, маркетологів, керівників організацій:
- Громадських, благодійних організацій.
- Бізнес-асоціацій.
- Державних та приватних закладів соціальної, освітньої, медичної, культурно-мистецької сфери.
- Також буде цікаво представникам бізнесу (в першу чергу соціально відповідального).
Програма онлайн-семінару
В ході тренінгу ви систематизуєте свої знання основних маркетингових принципів і оволодієте унікальним інструментом – розробкою стратегічного повідомлення, що дозволить вам:
- Значно зекономити час і зусилля на розробку і проведення ефективних інформаційних кампаній Ваших проектів.
- Створювати впливові інформаційні повідомлення та успішно передавати їх своїм цільовим аудиторіям.
- Підкріплювати свої ідеї технологією, яка застосовується провідними міжнародними компаніями.
- Раціонально обирати „точки входу” і „канали” для просування своїх ідей та послуг.
- Зможете раціонально використовувати ресурси організації та ресурси проекту у проведенні інформаційної кампанії.
- У семінарі використовуються приклади інформаційних повідомлень громадських організацій, бізнес-компаній, та органів державної влади.
- Стратегічне повідомлення
- Пропозиція / продукт / послуги організації
- Цінності аудиторії
- Дія
- Конкурентна поведінка
- Винагорода
- Підтримка
- Упакувати повідомлення
- Імідж
- Передавач
- Точки входу
- Канали
- Маркетингові принципи необхідні для створення повідомлення.
Ведуча онлайн-cемінару
- Тренер для громадських і благодійних організацій.
- Розробник та ведуча близько 30 тренінгів для бізесу та НУО з різних тем (тренінги з управління персоналом. мотивації, стратегічного планування, управління конфліктами, написання проектів та ін.).
- Закінчила Школу тренерів творчого центру “Каунтерпарт” (м. Київ)
- Стажування у США (South Portland).
- Працювала PR менеджером у проекті Європейської комісії,
- Тренер у проектах ПРООН, програмі UCAN, ERSTEBANK та ін. бізнес компаніях України.
Зареєстуватися зараз просто натисніть на цей текст
Натисніть, або сфотографуйте QR-код.
Лишилися запитання?
Телефонуйте без зволікання 0633912596 (в робочий час).
Контакта особа – Сергій Гутюк, координатор Академії Фандрейзингу.