Фінансовий контроль/координатор (Financial Control/Coordinator)
ЗАВЕРШЕНО
Шукаю роботу в неприбуткових,громадських,благодійних організаціях.
Маю багатий практичний досвід роботи у фінансовій сфері-аналіз,контроль фінансових ризиків,планування,стратегичний розвиток.
Тому шукаю роботу, пов’язану з аналізом розподілу грантів, з процесом виконання умов донорів, роботу із звітністю задля максимально ефективного виконування робочих проектів.
Бажаю зустріти партнерство, де мої навички прийдуть у нагоді на благо людей та розвитку організації.
Телефон для зв’язку +380680695309
Досвід та навички.
- практичний досвід роботи у комерційній та неприбутковій сфері (Глобальний фонд, специфіка роботи з проектами USAID, Equipe)
- своїми сильними сторонами визнаю: вміння організовувати людей й процеси, з’єднувати; бачення питань системно; вміння знаходити помилки обліку, що приводять до фінансових ризиків, маю досвід по виправленню помилок в обліку; маю вміння переконувати людей, відстоювати свою точку зору аргументовано, спираючись на факти; маю здатність впроваджувати проекти в життя, лобіювати; маю здібності впливати на колектив задля виконання завдання, обходячи зони конфлікту;
- висока самоорганізованість, обізнаність, неупередженість, вміння розширювати межі, стійкість.
- маю внутрішні цінності як опору, маю особливість в роботі ставати частиною процесу, ментор;
- ціную й поважаю індивідуальність людей, маю довіру до інших, до професіоналізму, до їх вибору.
- багатий досвід роботи з документацією, аудиту роботи фінансового відділу, написанням методичного матеріалу, розробкою інструкцій, розумію зв’язки внутрішніх процесів з зовнішніми , вивчання законодавчих актів, адвокаційна підтримка, робота з бюджетом, його розподілом, практичне вміння роботи з технікою й різними програмними комплексами,
- маю досвід вивчання схемних процесів з оборотами грошей, практичний досвід розробки по мінімізації витрат й заходів для зниження ризиків фінансового характеру ,маю чутливість до наявності ризиків фінансового характеру
Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів
БО «100 відсотків життя.Київський регіон» (Негосударственные организации / NGO)
2017-2018Робота з фінансовою документацією по проектам,збір й обробка даних,складання реєстрів,договорів,співпраця з постачальниками товарів й послуг,вивчання специфіки роботи згідно умов грантодавців (донорів),участь у нарадах,робота з бюджетами,фінансова звітність по проекту,ведення обліку в системі 1С й інших ПК.
ТОВ “Директ Офіс Сервіс” (Дніпро) (Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт)2015-2017Ведення бухгалтерського,управлінського й фінансового обліку у різних програмних системахНа цій роботи я мала змогу реалізувати свої навички організаційного характеру,впроваджувати облікову систему,розробляти інструкції по роботі згідно чинного законодавства та внутрішніх політик організації
Ведення звітності,робота з бюджетами
Координувати та контролювати роботу інших співробітників,співробітництво з регіонами
Робота з великими обсягами інформації, аналітика,статистика, аналіз існуючих бізнес-процесів, об’єднувала колектив для дисциплінованого й послідовного виконання завдань, в разі потреби відстоювала більш корисні для роботи організації процеси, вносила пропозиції по покращенню роботи організації. Мала бажання та змогу вивчати проектну діяльність, стратегічне планування. Навчала людей роботі в програмних системах , нових спеціалістів різних відділов.
ТОВ”ХОРС-ОЙЛ” (Промышленность и Производство) октябрь 2013 — май 2014В даній організації я мала змогу реалізувати навички ефективного управління робочими процессами в обліку,навички самоорганізації й самовиховання,займалася постановкою обліку й робочих процесів з нуля,розробляла заходи по мінімізуванню витрат,стандартні функції роботи облікового характеру (кількісний та вартісний),мала позитивний досвід проходження аудиторських та податкових перевірок.
2017Оптимізація витрат2017Аналітика бізнес-процесів,основи проектної діяльності2017Эфективна організація –процеси й людський ресурс2017Аналіз даних за допомогою Ексель2015Школа маркетингу2015Ціноутворення2015Маржинальна торгівля2015Ефективний маркетинг2014На даний час вивчаю курс англійської Майкла Готта.Summary in English
Practical work experience in commercial and nonprofit organizations (Global Fund, USAID Specific Project Work, Equipe),advocacy support
- the ability to find accounting errors that lead to financial risks, I have experience in fixing accounting errors
- I recognize my strengths skills: the ability to organize and connect people and processes;
- I have the systemically vision of questions;
- I have the ability to persuade people, to defend my point of view in an argumentative way, based on facts;
- I have the ability to implement projects in life;
- I have the ability to influence the team for the task, bypassing the conflict zone;
- I have the ability to high self-organization, awareness, impartiality.
- I have internal values has resistance; I have the feature to become part of the process in work, I am a mentor;
- I value and respect the individuality of people; I have confidence in others, to professionalism, to their choice.
- rich experience in working with documentation, auditing the work of the financial department, writing methodological material, developing instructions, understanding the connections of internal processes with external, studying legislative acts, advocacy support, work with the budget, its distribution, practical skills of working with equipment and various software complexes;
- I have the experience of studying circular processes with the turnover of money, practical experience of development to minimize costs and measures to reduce the risks of financial nature, I have a sensitivity to the presence of financial risks.
experience
Financial Manager
Charitable organization “100 percent of life. Kyiv region” ( NGO) 2017 — 2018Work with financial documentation on projects, data collection and processing, registers, contracts composition, cooperation with suppliers of goods and services, studying the specifics of work in accordance with the conditions of the grantors (donors), participation in meetings, work with budgets, project financial reporting, accounting in system 1С and other PCs.
Specialist in management accounting
Direct Office Service LLC (Dnipro) 2015 — 2017
Maintaining accounting, management and financial accounting in various software systems
I was able to implement my organizational skills on this work, implement an accounting system, and develop work instructions in accordance with the current legislation and internal policies of the organization.
Reporting to central office, work with budgets
I coordinated and supervised the work of other staff, working with the regions.
I also worked with large volumes of information, analytics, statistics, analysis of existing business processes, united the team for disciplined and consistent tasks, if necessary, I defended the processes that were more useful for the work of the organization, I made suggestions for improving the work of the organization. I had the desire and opportunity to study project activities, strategic planning. I taught people to work in software systems, new specialists in different departments.
Deputy Chief Accountant LLC “HORS-OIL” 2013 — 2014
I was able to implement the skills of effective management of work processes in the accounting in this organization, and also self-organization and self-education skills, I was engaged in setting up accounting and workflows from scratch, I developed measures to minimize costs, I performed the standard functions of accounting (quantitative and cost ), I had a positive experience in auditing and tax audits.
Education -ZYGMU (Zaporozhye)-Enterprise economics, financier, master 2007
Cources
Funded by Erasmus + Program of the European Union – “Kraudfanting as a New Investment Tool with a Contemporary Focus: European Union Experience and Opportunities for Ukraine” (Kiev)2017
Cost Optimization 2017
Business Process Analytics, Fundamentals of Project Activity 2017
Effective organization-processes and human resources
Повне резюме тут.