Продовжився “Дизайн соціальної анімації” на “Території розвитку 8″ (АХАЛАР)

Тільки закінчився семінар з першою групою учасників "Територія розвитку 8", як вже на порозі виникла нова - готова до розвитку своїх проектів та ініціатив. А попереду ще цілий рік навчання та ...

Додано:
Center Ahalar

23631892_10210615956570426_1714833030625008383_o
Продовжився “Дизайн соціальної анімації” на “Території розвитку 8″ (АХАЛАР)

Тільки закінчився семінар з першою групою учасників “Територія розвитку 8″, як вже на порозі виникла нова – готова до розвитку своїх проектів та ініціатив. А попереду ще цілий рік навчання та поступової реалізації своїх проектів.

Вступний семінар для другої групи учасників під  назвою “Дизайн соціальної анімації “ відбувся 11-14 листопада на тренінговій базі “Санрайз” на березі річки Десна. В такій надихаючій атмосфері відбулось знайомство з учасниками та їх ініціативами. Всі презентовані проекти представлені на сайтіДобродєл”  і весь наступний рік можна буде слідкувати за процесом реалізації цих ініціатив, ідей, змінами в них, оновленням та успіхами активістів.

Задля ефективної реалізації ініціатив кожна команда проекту повинна добре розуміти для кого впроваджує ідею, хто є цільовою аудиторію справи. Для цього на семінарі складали портрет цільової аудиторії кожного проекту. Навчалися як проводити аналіз ідей на відповідність потреб і цінностей ЦА, та виявляти проблему, з якою працює ініціатива. Розглядали та встановлювали причинно-наслідкові зв’язки виникнення проблеми та її розвитку. При цьому, опираючись на людей – тих, кого залучаємо до активної співпраці та участі, складати ключове повідомлення. Це має бути таке повідомлення, що добре зрозуміле людям, має відгук на рівні їх потреб і допоможе залучати до активного життя в громаді. Розуміючи цільову аудиторію, її інтереси та потреби, яка дія потрібна від ЦА, мотивуючи та надаючи переваги, можливо створити ефективне повідомлення.

Аналіз проблем власної ініціативи та аналіз ситуації, яка до них призвела, причини та наслідки цього та розуміння, що робота з кожною проблемою вирішується окремо і вирішується поступово, лише з тими проблемами, які ми можемо вирішити.

Всі ці фундаментальні речі були пропрацьовано на семінарі та заклали основу для подальшої роботи наших учасників з ініціативами. Після семінару їх чекає домашня робота та активна робота з ініціативами на платформі “Добродел”. Результати виконання поставлених завдань і стануть основним показником і орієнтирами для експертів команди “Територія розвитку” при визначення тих учасників, хто продовжить роботу в програмі.

Для ефективної роботи з проектами на семінарі автори ідей були ознайомлені з основними функціональними можливостями платформи  dobrodel.org.ua, її структурою та вимогами до публікацій. 

Учасникам була надана можливість не лише проаналізувати, а виважено переосмислити загальний підхід до своїх ініціатив, їх просування та реалізації в громаді. Відтепер, у кожного автора проекту є два тижні на те, щоб  привести зовнішній вигляд справи на платформі“Добродєл” та змістовну частину ідеї до бажаної, з урахування тих вимог та знань, які були отримані на семінарі.

23511101_10210615958970486_583262656621346174_o

Це був семінар першого рівня “Території розвитку”, на якому було сформовано вступне розуміння базових понять, що стосуються соціальної анімації. Учасники програми отримали відповіді на 2 ключових запитання:

  • Хто такийсоціальний аніматорта чим він відрізняється від лідера та активіста?
  • Як стати соціальним аніматором для своєї громади?

Створили спільне розуміння значення “локальна громада”, і того, що необхідно зробити, щоб вона розвивалась, була активною та живою.

Найбільша різниця  між аніматором та лідером полягає в мотивації. Лідер реалізує проект, а аніматор передусім розвиває громаду через реалізацію власної ініціативи. Розвиток громади об’єднує людей, зменшує внутрішні супротиви, підвищує рівень довіри в громаді,  кількість комунікацій, зв’язків, теплоти та добра.

Маємо надію, що семінар дав поштовх для розвитку та чекаємо на позитивні зміни та успішні проекти, що змінять на краще життя в конкретних локальних громадах.

23509350_10210611196371424_3864938751678632238_o

Проект реалізується за підтримки Фонда Ч. Ст. Мотта.


 

Останні публікації цього розділу:

Конкурси малюнків, квести й уроки фінансової грамотності: як залучати молодь до бюджетного процесу

Посилюємо голос ЛГБТ під час війни: реєстровані партнерства як запит спільнот на рівність перед законом

Фортеця Тягинь – форпост європейської історії українського півдня

Участь жінок у місцевому економічному розвитку, заснованому на спадщині. В Івано-Франківську відбулась майстерня-практикум Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Молодь з 30 громад напрацювала стратегії розвитку молодіжних рад під час літнього табору в Карпатах

Дуже просторова добірка вакансій в громадському секторі