Шановні колеги!
Як що ви хочете
Знати:
- періодизацію психічного розвитку дитини з синдромом Дауна
- особливості розвитку пізнавальної діяльності дитини з СД від 2-х років (предметно-практичне мислення, сенсорне сприйняття та ін.)
- особливості розвитку емоційно-вольової та особистісної сфери дитини з СД
- психологічні, медичні, м’язові аспекти розвитку мовлення дитини з СД
- особливості соціальної взаємодії та поведінки дитини з СД
Вміти:
- визначати фактори, що ускладнюють навчання дитини з СД
- володіти методами та технологіями навчання (адаптації, модифікації навчальних програм, розробка індивідуального навчального плану);
- проводити діагностичну роботу для визначення особливостей розвитку конкретної дитини
- проводити ігру з дитиною з СД
- побудувати індивідуальну навчальну програму із урахуванням освітніх особливостей дитини
- організувати групове та індивідуальне заняття з дитиною з СД
- організовувати роботу з батьками дитини з синдромом Дауна
- організувати взаємодію фахівців щодо роботи з дитиною з СД
Засвоїти
- основи сімейно-соціальної адаптації дитини
- основи візуального навчання
- основи розвитку мовлення у дитини з СД
- специфічні аспекти роботи корекційного педагога, логопеда та психолога з дитиною з синдромом Дауна
- організацію режимних моментів з дитиною з СД
- корекційну спрямованість ігрової діяльності
- рекомендації щодо організації занять з дитиною з СД
запрошуємо вас на тренінг «Супровід дитини із синдромом Дауна та її родини в інклюзивному дошкільному навчальному закладі».
Програма тренінгу:
День 1
Блок психології (Чудовська Н.В.)
«Чим особлива дитина із СД»
«Етапи психічного розвитку 0-8»
«Ранній розвиток 0-2»
«Особливості роботи психолога»
Блок педагогіки (Коробейник І.М.)
«Особливості розвитку пізнавальної діяльності у дітей із СД»
«Побудова індивідуальної роботи із урахуванням особливостей розвитку дитини»
«Групова робота дітей із СД. Головні труднощі при роботі в групі»
«Формування ігрової діяльності у дітей із СД»
День 2
Блок логопедії (Чайка М.С.)
«Розвиток мовлення немовляти 0-2»
«Вікові особливості розвитку мовлення у дітей із СД»
«Типові варіанти розвитку мовлення»
«Розвиток зв’язного мовлення»
«Альтернативні засоби комунікації»
Блок командоутворення (Чайка М.С., Чудовська Н.В., Коробейник І.В.)
«Командна робота фахівців за віковими категоріями»
«Міждисциплінарна супервізія»
«Документація для покращення роботи системи»
«Особистість фахівця в роботі з дітьми з ооп»
«Пісочна супервізія»
Спікери:
Чайка Маргарита Сергіївна
Керівник з розвитку, провідний тренер Центру компетенцій (м. Київ)
Фахівець в сфері спеціальної психології, логопедії та інклюзивної освіти
Методист-координатор, провідний тренер проекту з навчання фахівців у сфері інклюзивної освіти (м. Вінниця)
Дипломований спеціальний психолог, олігофренопедагог, логопед
Автор тренінгів з інклюзивного навчання та побудови командної роботи в сфері інклюзії, логопедичних тренінгів та майстер-класів
Співавтор та методист програми з розвитку та адаптації дітей із СД
Чудовська Наталія Валеріївна
Тренер Центру компетенції (м.Київ)
Практичний психолог
Психотерапевт психоаналітичного напрямку сертифікований УСП, член УСП
Фахівець з піскової терапії сертифікований АППУ
Співавтор програми з розвитку та адаптації дітей із СД
Коробейник Ірина Миколаївна
Тренер Центру компетенцій (м.Київ)
Корекційний педагог, дипломований олігофренопедагог
Автор освітніх семінарів з навчання фахівців у сфері інклюзії
Тренінг буде корисним для:
Фахівців, які працюють в інклюзивних ДНЗ (методистів, вихователів, асистентів педагога), психологів, педагогів, логопедів, студентів останніх курсів педагогічних та психологічних спеціалізацій
Умови участі:
Для того, щоб стати учасником тренінгів необхідно зареєструватися за посиланням до 07.02.2018.
Вартість участі:
до 25.01.18. = 1500 грн (за 2 дні участі)
до 07.02.18. = 1900 грн (за 2 дні участі)
у день тренінгу = 2000 грн (за 2 дні участі)
Учасники тренінгів отримують сертифікати про проходження навчання
За усіма питаннями звертатися за номером (063) – 356 – 57 – 19 (Маргарита)
З повагою
колектив Центру Компетенцій