Експерти визначили найневдаліші проекти НУО у сфері комунікації
Настав час визначити найгірші проекти громадських організацій в сфері комунікації. Клуб піарників НУО «Піранья», що об’єднує 75 фахівців в сфері комунікацій НУО, обрали переможця. Їх виявилося ...
Додано:
Maryna Hovorukhina
Настав час визначити найгірші проекти громадських організацій в сфері комунікації. Клуб піарників НУО «Піранья», що об’єднує 75 фахівців в сфері комунікацій НУО, обрали переможця. Їх виявилося відразу двоє.
Всеукраїнська мережа ЛЖВ та Альянс громадського здоров’я За кампанію «ВІЛ – невидимий, пройди тест – врятуй життя». Метою кампанії було привернути увагу людей до необхідності своєчасного та регулярного тестування на ВІЛ.
Замість цього значна частина аудиторії рекламу сприйняла як:
– Не їжте в фаст-фудах, це небезпечно
- ВІЛ передається через їжу (їв колись гамбургер? Перевірся на ВІЛ)
- Антирекламу «Маестробургерів» від Макдональдс, яка вийшла в той же час
Сумнівну кампанію підтримали наступні донори: USAID, Проект USAID RESPECT, PEPFAR.
Вугря не отримали, але в номінацію потрапили: Кампанія «16 Днів Активізму проти ґендерно обумовленого насильства» – за прес-конференцію в п’ятницю о 17 год. в 15 містах. Про всяк випадок – не проводьте прес-конференції в п’ятницю ввечері! Кампанію готували: Офіс Ради Європи, Секретаріат Уповноваженого з прав людини, посольство Канади в Україні, Мінсоцполітики, «Ла страда Україна».
Українська Гельсінська спілка з прав людини – за найнезрозумілішу назву в історії громадських проектів «Думайдан». Хто це? Про що це? Статті про неймінг у поміч.
«Клуб Піранья» звертається до донорів та НУО і закликає, перш ніж починати комунікаційну кампанію радитися з експертами.