Тендер на проведення тренінгу та консультаційного супроводу з стратегічного планування

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Громадська організація “Хустське міськрайонне товариство інвалідів” в рамках програми “Платформа розвитку громадянського суспільства” проводить тендер на надання послуг з проведення дводенного тренінгу на тему «Стратегічне планування» та консультаційного супроводу розробки стратегічного плану організації.

Очікувані результати від запланованої діяльності:

1) стратегічний план організації;
2) розширення знань членів організації щодо стратегічного плануванння;
3) формування умінь та навичок з стратегічного планування у членів організації.

Максимальна сума тендеру (грн)
9000

Оплата проїзду, харчування та проживання здійснюється за рахунок надавача послуги.

Вимоги до виконавців
У межах виконання умов тендеру надавач послуг повинен: 1) провести дводенний тренінг у м. Хуст (бажано із забезпеченням приміщення); 2) надати 10 консультацій (перевага надається безпосередньому консультуванню на місці, в організації).
Термін надання послуги березень -травень 2018 року.
Для участі у тендері заявник повинен:
1) бути зареєстрований на порталі www.cd-platform.org;
2) надіслати на електронну адресу [email protected] наступні документи: резюме і програму тренінгу.
Тематики
Стратегічне планування в ОГС
Для кого надаватиметься послуга?
Члени НГО
Контактна особа
Литвин Ольга Василівна
Кількість учасників
10-12 осіб


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю товарів (3D принтер, набір пластику для 3D друку, кавомашина)

Тендер на закпівлю товарів (3D принтер, набір пластику для 3D друку, кавомашина)

Тендер на закупівлю товарів (стіл для переговорів, крісла конференційні, стіл - тумба під 3D принтер)

Тендер на закупівлю товарів (ноутбуки, багатофункціональний пристрій, принтер лазерний)

Тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів у м. Біла Церква

Закупівля ITB 2025-131 від 28 березня в частині Лоту №84, Лоту№163, Лоту №164 скасована