Тренер зі стандартів обслуговування в Харківській та Донецькій областях
ЗАВЕРШЕНО
Chemonics International, міжнародна консалтингова компанія у галузі розвитку, шукає Тренера зі стандартів обслуговування для реалізації грантової діяльності на проекті «Українська ініціатива зміцнення громадської довіри II» (UCBI II), що фінансується USAID/Office of Transition Initiatives (OTI), якою надається підтримка у модернізації центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Тренер зі стандартів обслуговування працюватиме разом з експертами-консультантами, які надають допомогу у модернізації ЦНАПів в Україні, зокрема в Донецькій та Харківській областях. Допомога в модернізації включає в себе оптимізацію бізнес-процесів, навчання обслуговуванню клієнтів, допомогу у наймі нових адміністративних працівників. У рамках цієї допомоги особа на посаді Тренера зі стандартів обслуговування допоможе розробити та провести низку тренінгів для штату працівників ЦНАПів, з особливим акцентом на обслуговуванні клієнтів (тобто громадян, які звертаються до ЦНАП з метою отримання різноманітної допомоги та послуг). Тренінги буде проведено у різних місцях, зокрема у містах Харків, Краматорськ та Маріуполь.
Основні обов’язки:
- розробка та оптимізація тренінгових програм зі стандартів обслуговування для працівників державних установ
- підготовка методичних матеріалів
- організація та проведення навчальних заходів
- проведення оцінки результатів тренінгів, аналіз зворотного зв’язку.
Вимоги:
- вища освіта
- грамотна усна і письмова мова (українська та російська мова – обов’язково, англійська – бажано)
- досвід роботи провідним фахівцем з навчання / бізнес-тренером від 2 років
- досвід проведення тренінгів з сервісу, стандартів обслуговування і ефективної комунікації
- високий рівень тренерських компетенцій (комунікативні навички, самопрезентація, керування групою, орієнтація на конкретний результат після проведення тренінгу)
- здатність працювати в команді та самостійно з мінімальним наглядом, визначати пріоритети у декількох робочих завданнях у надзвичайно динамічному середовищі, дотримуватися граничних термінів та проявляти належну професійну розсудливість, яка буде позитивно відбиватися на репутації програми UCBI II;
- здатність ефективно та професійно спілкуватися в усній та письмовій формі українською та російською мовами; знання англійської мови бажане, але не обов’язкове.
- бажано, що заявники знаходилися у Харкові, Маріуполі та Краматорську, проте кандидатури заявників з інших регіонів також буде розглянуто.
Просимо звернути увагу, що ця посада є короткостроковою консультативною посадою. Тривалість: щонайменше 2 місяці з можливим продовженням.
ІНСТРУКЦІЇ ЩОДО ПОДАННЯ ЗАЯВКИ:
Надсилайте заявку в електронній формі на адресу [email protected] до 19 березня 2018 року. Будь ласка, вкажіть посаду, на яку ви подаєте заявку (“Тренер зі стандартів обслуговування”) у темі електронного листа і додайте своє резюме та супровідний лист / заяву про зацікавленість, в яких поясніть свій інтерес до цієї роботи та кваліфікацію, яка для неї підходить. Просимо не звертатися до нас по телефону. Кандидати будуть розглядатися в міру надходження заявок, і контакт буде здійснено лише з заявниками, які пройшли попередній відбір. Для отримання додаткової інформації відвідайте вебсайт www.chemonics.com.
“Chemonics – це роботодавець, який надає рівні можливості і, при відборі та наймі персоналу, не здійснює дискримінації через расу, колір шкіри, релігію, стать, національне походження, політичну приналежність, сексуальну орієнтацію, гендерну ідентичність, сімейний стан, інвалідність, генетичну інформацію, вік, членство в організації працівників чи інші фактори, що не мають значення”.