Постачальник послуг з проведення досліджень громадської думки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
viktorv80

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП»

 оголошує конкурс пропозицій для обрання постачальника  послуг з проведення досліджень громадської думки

Цей конкурс проводиться в рамках проекту USAID “Ініціатива з протидії корупції та підвищення фіскальної прозорості в енергетичному секторі в Україні (Прозора енергетика)”, який виконує DiXi Group. Проект спрямований на підвищення обізнаності українських громадян у стані справ в секторі енергетики, можливість отримувати оперативну та якісну інформацію про ціни, тарифи, рішення, статистику, інші дані в секторі енергетики.

Метою дослідження є визначення найбільш запитуваної інформації в енергетичному секторі, ставлення до питань відкритості та підзвітності, отримання даних про рівень обізнаності про питання цін і тарифів, якості послуг – для кращої комунікації цих питань у подальшому.

Послуги включаюсь у себе наступні завдання:

1) проведення загальноукраїнського соціологічного дослідження: метод face-to-face інтерв’ю, анкета із близько 50 запитань закритого типу, всі регіони України (за винятком АР Крим, м.Севастополь і непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей), доросле населення віком від 18 років, вибірка не менше 3600 респондентів, репрезентативна за статтю, віком, доходом, регіоном проживання та розміром населеного пункту;

2) проведення двох фокус-груп (сфокусованих групових обговорень) з представниками а) експертного середовища, б) бізнесу.

Остаточний дизайн та терміни виконання всіх завдань будуть узгоджені після остаточного вибору постачальника послуг.

Завдання

  1. Провести загальноукраїнське соціологічне дослідження з вибіркою не менше 3600 респондентів:
  • провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення анкети-опитувальника українською мовою;
  • підготувати дизайн репрезентативного опитування, який гарантує межу похибки +/- 2%;
  • організувати, провести та контролювати інтервʼю;
  • створити коди і ключі для відповідей респондентів у файлах формату SPSS та CSV;
  • здійснити перевірку та верифікацію даних;
  • розробити табличний звіт у форматі XLS для перехресних таблиць для кожної змінної;
  • скласти паспорт (опис методології) дослідження та кодувальний ключ для онлайн-публікації;
  • деталізувати дані на основі регіону, статі, віку, місця проживання (місто-село), доходів, підготувати проект презентації у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами опитування англійською та українською мовами;
  • готувати перехресні таблиці на додаткові запити;
  • підготувати звіт про результати опитування англійською та українською мовами.
  1. Провести дві фокус-групи (сфокусовані групові обговорення) з представниками а) експертного середовища, б) бізнесу
  • провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення переліку питань українською мовою;
  • підготувати дизайн дослідження, у тому числі скласти перелік учасників фокус-груп на основі критеріїв та пропозицій, наданих Замовником;
  • скласти паспорт (опис методології) дослідження;
  • організувати, провести та контролювати фокус-групи;
  • підготувати стенограму (транскрипт) фокус-груп;
  • підготувати проект презентації у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами фокус-груп англійською та українською мовами;
  • підготувати звіт про результати фокус-груп англійською та українською мовами.

Очікувані результати

Завдання 1:

  • фіналізована та затверджена Замовником анкета-опитник (українською мовою);
  • дані у форматі SPSS та CSV, кодувальний ключ, опис (дизайн) дослідження;
  • перехресні таблиці даних для кожної змінної;
  • презентація результатів англійською та українською мовами;
  • звіт про результати опитування англійською та українською мовами.

Завдання 2:

  • фіналізовані та затверджені Замовником перелік питань та учасників фокус-груп;
  • опис (дизайн) дослідження;
  • стенограму (транскрипт) фокус-груп;
  • презентація результатів англійською та українською мовами;
  • звіт про результати фокус-груп англійською та українською мовами.

 У конкурсі можуть брати участь соціологічні, дослідницькі компанії/агенції з України та іноземних держав, які мають географічний код USAID 110 (Сполучені Штати, незалежні держави колишнього Радянського Союзу або країни, що розвиваються, за винятком будь-якої країни, яка є забороненим постачальником), або консорціуми компаній/агенцій та неприбуткових організацій з України, що мають підтверджений досвід проведення загальнонаціональних опитувань та відповідну спроможність для досліджень, аналізу і комунікацій.

 Заявки мають включати:

  • змістовну пропозицію – опис дослідження із запропонованим підходом до вибірки та збору даних, очікуваних часових рамок;
  • інформацію про попередній досвід надання послуг з досліджень конʼюнктури ринку та виявлення громадської думки;
  • повну комерційну (цінову) пропозицію щодо кожного з видів послуг – соцопитування (з розрахунку на 1 опитуваного та загальну вартість) та фокус-групи (загальна вартість). Постачальник має гарантувати розумне збереження ціни протягом періоду надання послуг.

 Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

  • заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням:
  • цінової пропозиції відповідно до вищезазначених вимог.

Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • довідки про реєстрацію платника податків;
  • свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб;

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру

Оцінка пропозицій відбуватиметься за наступними критеріями:

- Можливості для проведення масштабних досліджень громадської думки, у т.ч. наявність власної мережі інтервʼюерів;

- Підтверджений досвід досліджень у сфері боротьби з корупцією, прозорості та/або сприйняття громадянами реформ;

- Підхід до вибірки та опитування, очікуваний термін проведення досліджень;

- Вартість надання послуг та її обґрунтованість.

Пропозиції мають бути надіслані українською мовою до 23:59 29 березня 2018 року за адресою: [email protected] (Чорниш Віктор) з позначкою “Прозора енергетика – соціологічні дослідження”.

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» є виконавцем проекту Міжнародної технічної допомоги (далі МТД) «Прозора енергетика», який реалізовується за підтримки уряду США через Агентство з міжнародного розвитку (USAID), та  зареєстрований в Міністерстві економіки від 22.09.2016 р. № 3485. ,  відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 р.

В рамках проектів МТД товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 ПКУ, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р N 765/6 / 99-99-19-03-02-15 , Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 № 19408/10/26-15-12-05-11).

Подаючи пропозицію на проведення заходу, учасник тендеру, що є платником ПДВ, погоджується на включення в Договір типового положення про звільнення від ПДВ відповідно до Постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002- п ) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. та з урахуванням роз’яснень, що містяться у Листі ДПС України № 4526/0/71-12/12-1017 від 27 вересня 2012 р. «Щодо інформаційних довідок».

Контактна інформація:

Чорниш Віктор,

Менеджер з постачання

Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»

Вул. Інститутська 18А, оф.3

м. Київ, 01021

Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю послуг фахівців для проєкту в Донецькій області

Проведення конкурсних торгів на закупівлю послуг з оренди приміщення у Чернівецькій області

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП с. Дельжилер (Одеська область)

Закупівля господарчих товарів

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП м. Бессарабське (Одеська область)

Тендер на пошук провайдера для надання послуг із проведення стратегічної сесії організації