Постачальник послуг з проведення досліджень громадської думки
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «ДІКСІ ГРУП»
оголошує конкурс пропозицій для обрання постачальника послуг з проведення досліджень громадської думки
Цей конкурс проводиться в рамках проекту USAID “Ініціатива з протидії корупції та підвищення фіскальної прозорості в енергетичному секторі в Україні (Прозора енергетика)”, який виконує DiXi Group. Проект спрямований на підвищення обізнаності українських громадян у стані справ в секторі енергетики, можливість отримувати оперативну та якісну інформацію про ціни, тарифи, рішення, статистику, інші дані в секторі енергетики.
Метою дослідження є визначення найбільш запитуваної інформації в енергетичному секторі, ставлення до питань відкритості та підзвітності, отримання даних про рівень обізнаності про питання цін і тарифів, якості послуг – для кращої комунікації цих питань у подальшому.
Послуги включаюсь у себе наступні завдання:
1) проведення загальноукраїнського соціологічного дослідження: метод face-to-face інтерв’ю, анкета із близько 50 запитань закритого типу, всі регіони України (за винятком АР Крим, м.Севастополь і непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей), доросле населення віком від 18 років, вибірка не менше 3600 респондентів, репрезентативна за статтю, віком, доходом, регіоном проживання та розміром населеного пункту;
2) проведення двох фокус-груп (сфокусованих групових обговорень) з представниками а) експертного середовища, б) бізнесу.
Остаточний дизайн та терміни виконання всіх завдань будуть узгоджені після остаточного вибору постачальника послуг.
Завдання
- Провести загальноукраїнське соціологічне дослідження з вибіркою не менше 3600 респондентів:
- провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення анкети-опитувальника українською мовою;
- підготувати дизайн репрезентативного опитування, який гарантує межу похибки +/- 2%;
- організувати, провести та контролювати інтервʼю;
- створити коди і ключі для відповідей респондентів у файлах формату SPSS та CSV;
- здійснити перевірку та верифікацію даних;
- розробити табличний звіт у форматі XLS для перехресних таблиць для кожної змінної;
- скласти паспорт (опис методології) дослідження та кодувальний ключ для онлайн-публікації;
- деталізувати дані на основі регіону, статі, віку, місця проживання (місто-село), доходів, підготувати проект презентації у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами опитування англійською та українською мовами;
- готувати перехресні таблиці на додаткові запити;
- підготувати звіт про результати опитування англійською та українською мовами.
- Провести дві фокус-групи (сфокусовані групові обговорення) з представниками а) експертного середовища, б) бізнесу
- провести тестування, фіналізувати та отримати від Замовника схвалення переліку питань українською мовою;
- підготувати дизайн дослідження, у тому числі скласти перелік учасників фокус-груп на основі критеріїв та пропозицій, наданих Замовником;
- скласти паспорт (опис методології) дослідження;
- організувати, провести та контролювати фокус-групи;
- підготувати стенограму (транскрипт) фокус-груп;
- підготувати проект презентації у візуальному форматі (PowerPoint, Prezi тощо) за результатами фокус-груп англійською та українською мовами;
- підготувати звіт про результати фокус-груп англійською та українською мовами.
Очікувані результати
Завдання 1:
- фіналізована та затверджена Замовником анкета-опитник (українською мовою);
- дані у форматі SPSS та CSV, кодувальний ключ, опис (дизайн) дослідження;
- перехресні таблиці даних для кожної змінної;
- презентація результатів англійською та українською мовами;
- звіт про результати опитування англійською та українською мовами.
Завдання 2:
- фіналізовані та затверджені Замовником перелік питань та учасників фокус-груп;
- опис (дизайн) дослідження;
- стенограму (транскрипт) фокус-груп;
- презентація результатів англійською та українською мовами;
- звіт про результати фокус-груп англійською та українською мовами.
У конкурсі можуть брати участь соціологічні, дослідницькі компанії/агенції з України та іноземних держав, які мають географічний код USAID 110 (Сполучені Штати, незалежні держави колишнього Радянського Союзу або країни, що розвиваються, за винятком будь-якої країни, яка є забороненим постачальником), або консорціуми компаній/агенцій та неприбуткових організацій з України, що мають підтверджений досвід проведення загальнонаціональних опитувань та відповідну спроможність для досліджень, аналізу і комунікацій.
Заявки мають включати:
- змістовну пропозицію – опис дослідження із запропонованим підходом до вибірки та збору даних, очікуваних часових рамок;
- інформацію про попередній досвід надання послуг з досліджень конʼюнктури ринку та виявлення громадської думки;
- повну комерційну (цінову) пропозицію щодо кожного з видів послуг – соцопитування (з розрахунку на 1 опитуваного та загальну вартість) та фокус-групи (загальна вартість). Постачальник має гарантувати розумне збереження ціни протягом періоду надання послуг.
Повний пакет документів повинен містити скан-копії:
- заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням:
- цінової пропозиції відповідно до вищезазначених вимог.
Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:
- довідки про реєстрацію платника податків;
- свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб;
Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:
- свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру
Оцінка пропозицій відбуватиметься за наступними критеріями:
- Можливості для проведення масштабних досліджень громадської думки, у т.ч. наявність власної мережі інтервʼюерів;
- Підтверджений досвід досліджень у сфері боротьби з корупцією, прозорості та/або сприйняття громадянами реформ;
- Підхід до вибірки та опитування, очікуваний термін проведення досліджень;
- Вартість надання послуг та її обґрунтованість.
Пропозиції мають бути надіслані українською мовою до 23:59 29 березня 2018 року за адресою: [email protected] (Чорниш Віктор) з позначкою “Прозора енергетика – соціологічні дослідження”.
Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» є виконавцем проекту Міжнародної технічної допомоги (далі МТД) «Прозора енергетика», який реалізовується за підтримки уряду США через Агентство з міжнародного розвитку (USAID), та зареєстрований в Міністерстві економіки від 22.09.2016 р. № 3485. , відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 р.
В рамках проектів МТД товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 ПКУ, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р N 765/6 / 99-99-19-03-02-15 , Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 № 19408/10/26-15-12-05-11).
Подаючи пропозицію на проведення заходу, учасник тендеру, що є платником ПДВ, погоджується на включення в Договір типового положення про звільнення від ПДВ відповідно до Постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002- п ) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. та з урахуванням роз’яснень, що містяться у Листі ДПС України № 4526/0/71-12/12-1017 від 27 вересня 2012 р. «Щодо інформаційних довідок».
Контактна інформація:
Чорниш Віктор,
Менеджер з постачання
Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»
Вул. Інститутська 18А, оф.3
м. Київ, 01021
Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94
E-mail: [email protected]