Лідер/ка комунікаційного напрямку в ГО «greencubator»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


green_thumb-01-720x480
Лідер/ка комунікаційного напрямку в ГО «greencubator»

Команда greencubator шукає комунікаційника/цю, що може результативно  розповісти світові як наша громадська організація перетворює Україну у центр зеленого підприємництва Східної та Центральної Європи. 

Що ми робимо: 

  • з 2009 року створюємо в Україні середовище для зелених сталих бізнесів міжнародного рівня;
  • адмініструємо програму Climate Innovation Vouchers від Європейського Банку Реконструкції та Розвитку, є регіональними представниками міжнародних конкурсів інноваційних зелених ідей ClimateLaunchpad та InnoEnergy PowerUP;
  • Просуваємо енергетичну демократію через енергетичні кооперативи та створення можливостей для малих гравців ринку, підтримуємо демонополізацію енергетики;
  • Проводимо TeslaCamp, Hack4energy та багато інших яскравих заходів для творців зелених інновацій.

В нашому ідеальному світі проактивний комунікаційник:

  • Розробляє і втілює усю зовнішню комунікацію greencubator. Дійсно є лідером напрямку, допомагає всій організації вийти на комунікаційний level-up;
  • Працює у сфері комунікацій ≥2 років, має історію успішних медіа та digital-кампаній з використанням сервісів аналітики, розуміє принципи автоматизації комунікацій;
  • Вміє розробляти комунікаційну стратегію на основі аналітики, а не за допомогою чаклування над магічною кулькою;
  • Вміє створювати якісні медіа-заходи та підтримувати продуктивний контакт з представниками медіа;
  • Усвідомлює, що комунікаційні кампанії треба втілювати на основі комунікаційної стратегії;
  • Має високий рівень самоорганізації та автономності в ухвалені рішень;
  • Володіє українською та англійською мовами (Upper Intermediate);
  • Вміє писати добрі, якісні та зрозумілі bullshit-free тексти;
  • Ніколи не ставив/ла список адресатів масових розсилок у TO чи CC;
  • Розуміє, що реальний світ живе не тільки у FB та Instagram.

Обов’язки:

  • Розробка і реалізація комунікаційної стратегії, звітування щодо її реалізації, робота з запитами журналістів;
  • Ведення онлайн-каналів комунікації: Веб-сайт, Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn;
  • Моніторинг і створення можливостей офлайн-комунікації: заходи, акції, флешмоби, тощо;
  • Бриф і контроль роботи перекладачів, фотографів, відеографів, поліграфії, дизайнерів (постери, інформаційні бюлетені, листівки, буклети, інформаційні стенди, звіти).

Умови:

  • Почуття змістовності роботи та причетність до розвитку ринку сталих бізнесів у Україні;
  • Команда, що любить сов і єнотів, а також велосипеди і електромобілі, і знає правильну відповідь на головне питання життя, Всесвіту і взагалі;
  • Свобода самовираження. Ми любимо ідеї з амбіцією!
  • Можливість отримати до хрусту свіжі знання та контакти у галузі Cleantech;
  • Офіс на Подолі;
  • Ринкова заробітна плата (точно буде визначена за результатами співбесіди).

Якщо Ви дочитали цей текст до кінця і знаєте, що виправити і як зробити наш проект більш зрозумілим кожному вуху та оку планети, то надсилайте свої CV на [email protected] з темою «42».


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project