Тендер на закупівлю товарів з категорії канцприладдя
ЗАВЕРШЕНО
Тендер на закупівлю товарів з категорії канцприладдя.
БО “100 відсотків життя Івано-Франківськ” оголошує тендер на закупівлю товарів з категорії канцприладдя.
Дедлайн – 13 квітня 2018 року.
Кінцевий термін подання цінових пропозицій: 13 квітня 2018 року.
Учасники мають подавати пропозицію:
- м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4
- м. Івано-Франківськ, а/с 251, 76018
- або на електронну пошту [email protected]
Просимо звернути увагу на вимоги до участі в оголошеному тендері.
До уваги приймаються цінові пропозиції, які відповідають всім зазначеним вимогам.
Розкриття цінових пропозиції відбудеться 13 квітня 2018року 16:00, за адресою: Україна, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар 10/4
Благодійна Організація «100 відсотків життя Івано-Франківськ» _______________________________________________________________________ м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4
ЄДРПОУ 41295836 |
№____04-01____
від 05.04. 2018 р.
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
(далі – „Запит”)
Благодійна організація «100 відсотків життя Івано-Франківськ», (далі – «Організатор»), код ЄДРПОУ 41295836, оголошує конкурс на місцеву закупівлю товарів з категорії канцприладдя. В рамках зазначено конкурсу приймаються пропозиції за наступними підкатегоріями:
- Придбання паперу та виробів із паперу та приладдя для письма з метою фіксування необхідної інформації для якісного та прозорого виконання роботи організації.
- Придбання приладдя для діловодства для ведення та упорядкування необхідної документації організації.
Джерело фінансування закупівлі: Проект «Зменшення тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції через створення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики та лікування туберкульозу і його резистентних форм, розширення доказової профілактики, діагностики та лікування ВІЛ-інфекції, та створення стійких та життєздатних систем охорони здоров’я» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що фінансується ВБО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ”.
Термін подання цінових пропозицій: 13 квітня 2018 року.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: 20 квітня 2018 р.
Технічна специфікація:
№ п/п |
Товар |
Характеристика/технічна специфікація |
Кількість одиниць |
1 |
Офісний папір |
Клас: С Формат: А4 Щільність: 80 Колір: білий Кількість листів: 500 |
50 шт. |
2 |
Датований блокнот |
Формат: А5 Колір: синій, зелений, червоний, чорний Тип обкладинки: картон, пластик Кількість сторінок: 100+ |
6 шт. |
3 |
Папір для заміток |
Розмір: 90*90 Колір: білий Кількість листів: 1000 |
6 шт. |
4 |
Стікер |
Розмір: 75*75 Колір: мікс Кількість листів: 400 |
6 шт. |
5 |
Папки з арочним механізмом |
Формат: А4 |
30 шт. |
6 |
Швидкозшивачі |
Різновид: Пластикові/паперові |
1 уп. |
7 |
Файли |
Тип: А4 |
6 уп. |
8 |
Ручка кулькова |
Колір: чорний, синій, червоний Кількість: 50 шт. (упаковка) |
3 уп. |
9 |
Ручка гелева |
Колір: чорний, синій Кількість: 50 шт. (упаковка) |
2 уп. |
10 |
Маркер |
Колір: чорний |
6 шт.
|
Колір: рожевий, салатовий, жовтий |
12 шт. |
||
11 |
Олівець |
Тип: графітовий Колір: сірий Кількість: 50 шт. (упаковка) |
1 уп. |
12 |
Стругалка |
Стандартна |
6 шт. |
13 |
Калькулятор |
Тип: настільний Колір: чорний, синій, коричневий |
3 шт. |
14 |
Підставка – органайзер для канцелярських приналежностей |
Колір: чорний, синій Матеріал: пластик, метал |
6 шт. |
15 |
Ластик |
Тип: Комбінований ластик |
10 шт. |
16 |
Лінійка |
Довжина: 30 см Матеріал: пластик, дерево |
5 шт. |
17 |
Степлер |
Тип: Стандартний Розмір скобів: 24 / 6, 24 / 8, 26 / 6 Колір: чорний, синій, сірий Корпус: метал, пластик |
5 шт. |
18 |
Скоби для степлера |
Розмір: 24 / 6, 24 / 8, 26 / 6 Матеріал: метал |
10 уп. |
19 |
Скріпки |
Колір: різнокольорові Матеріал: метал |
10 уп. |
20 |
Клейка стрічка (скотч) |
Розмір: 45мм/500м, 20мм/50м |
4 шт. |
21 |
Кнопки, кнопки цвяшки |
Колір: різнокольорові |
2 уп. |
22 |
Дирокол |
Корпус: метал Тип: стандартний Кількість листів для пробивання: від 25 |
3 шт. |
23 |
Клей-олівець |
Виробник: BIC, Axent, PVA, Scotch Об’єм: 15г, 21г, 36г |
5 шт. |
24 |
Клей полімерний (ПВА) |
Виробник: Buromax, Delta by Axent Об’єм: 100мл |
5 шт. |
25 |
Ножиці |
Довжина: 16см Матеріал ручок: пластик, резина Матеріал корпусу: метал |
8 шт. |
26 |
Канцелярський ніж |
Довжина: 9мм Матеріал корпусу: пластик |
4 шт. |
27 |
Настільний органайзер-підставка для документів |
Матеріал: пластик Кількість відділень: 2, 3, 4 Колір: чорний, синій, сірий, зелений |
3 шт. |
28 |
Антистеплер |
Матеріал: пластик+метал Колір: чорний, синій, зелений, сірий |
2 шт. |
БО «100 відсотків життя Івано-Франківськ» направляє запити цінових пропозицій (Додаток 2) у письмовій формі або електронною поштою не менш ніж трьом потенційним постачальникам.
У цінових пропозиціях від учасників тендеру має бути обов’язково чітко зазначено опис і кількість товарів (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг), передбачувані час і місце доставки (виконання / надання), а також інформація про учасника, яка мінімально включає:
- юридичну та фактичну адресу,
- контактні номери телефонів,
- П.І.П. контактної особи,
- посилання на інтернет-сторінку (якщо є) та ніша корисна інформація.
Якщо число потенційних постачальників менш, ніж 3 (три), даний тендер на організацію закупівлі буде переоголошено.
До розгляду можуть прийматися такі види цінових пропозицій з зазначенням груп однорідних товарів/робіт/послуг:
- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);
- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);
- прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) (з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є).
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
- фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). Перевірити існування у реєстрі платників єдиного податку необхідно за посиланням http://www.sfs.gov.ua/rpep.
- фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Склад цінової пропозиції:
- Цінова пропозиція у формі Додатку 1 до Цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php)
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
- м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4
- м. Івано-Франківськ, а/с 251, 76018
- або на електронну пошту [email protected]
до 13 квітня 2018 року до 16:00 години (включно).
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).
Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.
Голова правління
БО «100 відсотків життя Івано-Франківськ» Каратов В.А.