Громадська спілка «МІІР» поповнить бібліотеки інститутів післядипломної роботи комплектами з 40 найсучасніших книжок

Громадська спілка «Міжнародний інститут інтегрального розвитку» і Просвітницька ініціатива EMPATIA.pro в рамках проекту «Інтегральне лідерство в освіті», що фінансується в межах  литовської Програми ...

БІБЛІОТЕКА
Громадська спілка «МІІР» поповнить бібліотеки інститутів післядипломної роботи комплектами з 40 найсучасніших книжок

Громадська спілка «Міжнародний інститут інтегрального розвитку» і Просвітницька ініціатива EMPATIA.pro в рамках проекту «Інтегральне лідерство в освіті», що фінансується в межах  литовської Програми розвитку співпраці та сприяння демократії за фінансової підтримки Шведського Інституту, придбали вісім унікальних комплектів з 40 найсучасніших книжок з особистого та професійного розвитку освітян для передачі інститутам післядипломної освіти у Вінницькій, Донецькій, Київській, Рівненській, Миколаївській та Одеській областях.

фото1 фото2

Ця ініціатива має на меті залучити освітян до читання літератури з розвитку, підсилити важливість читання та розвинути у педагогів особливу компетенцію використовувати отримані знання на практиці. Її буде реалізовано протягом квітня 2018 року.

«Ми віримо, що зміни в системі освіти починаються зі зміни особистості вчителя, розповідає Катерина Ясько, керівник ГС «Міжнародний інститут інтегрального розвитку». Виключно практичних посібників та методичних матеріалів недостатньо. У психології є горизонтальний та вертикальний розвиток. Горизонтальний – це про компетентності, зокрема і педагогічні: вміння писати, створювати дидактичні матеріали, знати свій предмет, користуватися технологіями тощо. Вертикальний розвиток – це, власне, зростання свідомості: розширення світогляду, вміння дивитись на речі з різних перспектив, аналізувати, критично мислити, розвивати емоційний інтелект. Головним завданням нашого проекту – є саме вертикальний розвиток педагогів».

До книжкових наборів увійшли такі книги, як: «Школа майбутнього» і «Освіта проти таланту» Кена Робінсона, «Компанії майбутнього» Фредеріка Лалу, «12 важелів успіху», «Сім навичок високоефективних людей» і «Сім звичок високоефетивних підлітків» Стівена Кові, «Правила розвитку мозку дитини» Джона Медіни, «Секрети мозку. 12 стратегій розвитку дитини» Деніеля Сігела, «Як любити дитину» Януша Корчака, «Фінські уроки 2.0» Пасі Салберґ, «Розумники» Аманди Ріплі, «Мислення швидке і повільне» Даніеля Канемана, «Сила волі. Шлях до влади над собою» Келлі Макгонігал, «Мистецтво навчати. Як підготувати дитину до реального життя» Тоні Вагнера і Теда Дінтерсміта, «Стань сильнішим» Брене Браун, «Виховання без травмування» Вікторії Горбунової та інші.

Аби ці 40 книжок «запрацювали» учасники ініціативи візьмуть на себе зобов’язання проводити так звані «книжкові лабораторії». Їхня суть полягає в тому, щоб не просто читати якісні книжки, а ділитися ідеями з них з колегами та іншими людьми на спеціальних зустрічах. Зустрічі пропонується проводити не рідше, ніж раз на два тижні, та розглядати по 1-2 книжки. Такі книжкові лабораторії можуть стати інструментом для налагодження співпраці між усіма учасниками освітнього процесу, об’єднати вчителів з різних шкіл».

Згодом ініціатори планують зібрати зворотний зв’язок – які книжки найбільше вплинули на педагогів, як саме, які нові ідеї вони там знайшли та що спробували впровадити у своїй школі чи громаді. Організатори сподіваються, що ці книжки стануть поштовхом для того, щоб Нова українська школа з мрії перетворилася на українську реальність.


 

Останні публікації цього розділу:

На Чернігівщині запрацювали «Зелені кімнати» для дітей у двох територіальних підрозділах поліції

Закарпаття активно підвищує енергетичну стійкість

«Огляд у гінеколога\-ині»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

“Перевідкрити Закарпаття — перевідкрити Україну”: стартував 5-й форум Re:Open Zakarpattia

Де переселенці можуть отримати безоплатну юридичну допомогу? Добірка актуальних ініціатив

Як інноваційні рішення змінюють життя в Підгородненській, Перещепинській, Новоодеській та Казанківській громадах