Адміністратор Офісу розвитку малого та середнього підприємництва

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SURGe

EU4_FORBIZ_logo_en_small
Адміністратор Офісу розвитку малого та середнього підприємництва

Механізм підтримки фахівців для реформ (PRSM) у співпраці з партнерським проектом SMEDO, що фінансується Європейським Союзом до березня 2019 року через проект EU4Business “FORBIZ” та підтримується Міністерством економічного розвитку і торгівлі, шукає кваліфікованих та досвідчених експертів для зайняття вакантних посад в офісі розвитку МСБ (SMEDO).

Офіс розвитку МСБ (SMEDO) є дорадчим органом при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ), який надаватиме технічну допомогу МЕРТ, зокрема, його «Департаменту з розвитку підприємництва та регуляторної політики» у реалізації Стратегії розвитку підприємництва в Україні 2020 та відповідного Плану дій щодо підтримки МСП.

Діяльність Офісу буде орієнтована на:
– інструменти та механізми підтримки МСП,
– підтримку інституціональної інфраструктури МСП;
– координація та моніторинг політики МСП,
– впровадження та моніторинг Стратегії розвитку та Плану заходів щодо МСП,
– сприяння розвитку малого і середнього бізнесу та підприємництва в цілому,
– консультування та розробка бізнес-послуг та ін.

На початковому етапі SMEDO буде мати 10 співробітників у цілому, розподілених на два підрозділи: (1) Підтримка МСП та підприємництва” та (2) “Впровадження політики МСП”.

Адміністратор Офісу відповідатиме за координацію щоденного функціонування Офісу та підпорядковуватиметься Директору Офісу. До обов’язків Адміністратора входить зовнішня та внутрішня комунікація, документообіг, планування та організація зустрічей, подій та поїздок, надання адміністративної та логістичної підтримки структурним підрозділам Офісу та забезпечення офісу необхідним обладнанням та матеріалами, включаючи виставлення рахунків та відстеження виконання бюджету. Він/вона також підтримуватиме повсякденне спілкування з Міністерством економічного розвитку та торгівлі, донорами та іншими установами та представниками державного, приватного та неурядового секторів.

Вимоги до кандидата:

- вища освіта в галузі лінгвістики, економіки, менеджменту або пов’язаної галузі;
– відмінне володіння українською та добре володію англійською та російською мовами; відмінні комп’ютерні навички (MS Office: Excel, Word, Power Point, Outlook);
– мінімум 3 роки професійного досвіду на посаді офіс-менеджера/адміністратора в донорських проектах або міжнародних неурядових організаціях;
– мінімум 2 роки професійного досвіду в державному секторі/проекті та/або адміністрації;
– досвід ведення комунікації з державними органами та представниками МСП, а також приватного сектору;
– досвід роботи з бюджетом, ведення бухгалтерської та фінансової звітності, логістики та наявність відмінних організаційних навичок.

Як подати заявку?
Заявка вважатиметься дійсною, якщо її було направлено до зазначеної кінцевої дати та вона містить всі необхідні документи.
Кожна заявка має складатися з наступних документів (англійською мовою):
– супровідний лист, в якому пояснюється мотивація заявника та вказується, яким може бути особистий внесок заявника до команди SMEDO;
– резюме (CV), бажано не більше трьох сторінок, подані в європейському форматі https://europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae/templates-instructions
Зацікавленим особам пропонується надсилати свої заявки англійською мовою в електронному вигляді до 18:00 (по Києву), 22 червня 2018 року (дата отримання), на наступну адресу електронної пошти: [email protected], зазначивши в заголовку назву позиції, на яку вони претендують.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project