5 порад як створювати якісний контент для сайту і соцмереж
Для кого ви пишете тексти? В фейсбуці чи на сайті? Хто має їх прочитати і зацікавитись вашою діяльністю?Наводжу приклад типового посту в фейсуці чи новини на сайті про проведений організацією ...
Додано:
Maryna Hovorukhina
Для кого ви пишете тексти? В фейсбуці чи на сайті? Хто має їх прочитати і зацікавитись вашою діяльністю?
Наводжу приклад типового посту в фейсуці чи новини на сайті про проведений організацією тренінг. Це типовий шаблон того, як відстійно подати матеріал.
“20 червня 2018 року в приміщенні вільного простору «Вільний простір» організація «Громадська організація» провела тренінг за підтримки фонду щедрих надавачів «Щедрі надавачі» в якому взяли участь 20 осіб з Києва і області, Дніпра, Кропивницького та інших міст. Тренінг стосувався стратегічного планування. Усім було дуже цікаво взяти участь в цьому тренінгу. Особлива подяка тренерам, які зуміли донести учасникам важливість та актуальність теми тренінгу“.
Фото учасників, що сидять за столами. 20 хештегів типу #тренінгвідбувся #тренерибубочки #любимодонорів і т.п.
Ви реально вважаєте, що це комусь цікаво читати? Що для людей дійсно важливо, де саме ви провели тренінг та скільки людей взяли у ньому участь? А може ви думаєте, що люди в захвати від того, як ви дякуєте тренерам? Та їм це байдуже. Ви втратили читачів ще після першого речення. Навіщо ж ви це пишете?
«Бо донори так вимагають». Це найбільш типова відповідь, яка виправдовує небажання підійти до тексту творчо, з точки зору читача. Донори ніколи не вимагали писати нецікавих текстів. Ви здивуєтесь, але їм теж важливо, аби про захід дізналися якомога більше людей. А пост «аби прозвітувати» цьому не сприяє.
Як же висвітлювати заходи так, аби це було цікаво читачам?
Порада 1. Вчіться копірайтингу та інфостилю (так, я можу провести такий тренінг для вас)
Порада 2. Напишіть про результат заходу. Наприклад: «Місія організації має запалювати та надихати її членів. Про те розказала тренерка під час тренінгу зі стратпланування. А також дала 5 важливих порад для організацій, що виписують місію. 1.2.3.4.5.»
Порада 3. Ставте питання аудиторії, залучайте до дискусії. «Тренерка сказала, що місія має надихати членів організації. А ви з цим погоджуєтесь? Чи надихає вас ваша місія?»
Порада 4. Наводьте цікаві факти з тренінгу. «Найуспішнішою в світі місією громадської організації є місія «Великої та красивої організації». Вона звучить так… А яка місія вашої організації?».
Порада 5. Прочитайте пост чи новину своєму другу чи подрузі. Перевірте на «жертві», чи дійсно ви написали щось цікаве і корисне?
Звісно, для того, аби створювати якісний контент потрібно більше часу, ніж на пост про кількість учасників та місце проведення заходу. І звісно, треба буде докласти трохи більше зусиль для того, аби написати так, щоб зацікавити читача. Але воно того варте. Адже таким чином ви не просто засмічуєте стрічку новин, а отримуєте нових прихильників і читачів.
А наостанок, мій улюблений приклад, як НЕ ТРЕБА писати тексти.
P.S. Ті організації, які вже роблять тексти для читача, а не «для донора» – ви молодці, поважаю