Юрист в «Секретаріат РГК»
ЗАВЕРШЕНО
В Громадську організацію «Секретаріат РГК» шукаємо юриста.
ГО Секретаріат РГК створений в 2017 році з метою надання організаційної підтримки Раді громадського контролю НАБУ.
Завданнями Секретаріату є:
- забезпечення документообігу РГК та своєчасної реакції на усі звернення;
- постійний моніторинг діяльності НАБУ та інформування суспільства через сайт та інші ресурси;
- створення майданчиків для комунікації НАБУ, РГК з громадськими організаціями та іншими інститутами громадянського суспільства;
- розробка проектів внутрішніх документів, які регламентують роботу РГК;
- підготовка експертиз проблемних питань роботи НАБУ та РГК, забезпечення їх громадського обговорення та підготовка пропозицій щодо їх вирішення;
- проведення моніторингу судових засідань по справах, які веде НАБУ.
Обов’язки юриста Секретаріату:
- розробка внутрішніх документів Організації;
- написання всіх необхідних документів для забезпечення функціонування Організації;
- представництво інтересів Організації в судах та при взаємодії з державними органами;
- аналіз звернень до Організації та підготовка проектів відповідей на них;
- забезпечення правової аналітики (підготовка аналітичних довідок, юридичних висновків);
- підготовка протоколів засідань Організації, запитів, інших документів правового характеру;
- перевірка інформаційної політики Організації на відповідність законодавству;
- виконання завдань з моніторингу і аналізу інформації з відкритих джерел в рамках діяльності Секретаріату;
- відвідування судових засідань, в рамках проекту моніторингу судових засідань;
- перевірка інформаційної політики Організації на відповідність законодавству;
Досвід:
- 2 роки досвіду, пріоритет наявності досвіду у сфері кримінального процесуального права, адміністративного права
Освіта:
- Спеціаліст/магістр.
Мови:
- Українська, російська – вільно.
- Англійська – Intermediate і вище.
Компетенції:
- вміння виступати в судах
- знання антикорупційного законодавства
- знання структури державних органів, органів місцевого самоврядування, судових і правоохоронних органів
- знання стандартів діловодства по правових документах
- навички роботи із правовими базами
- самовладання, стійкість до емоційних навантажень
- планування, управління часом
- організованість, пунктуальність
- здатність до навчання
- володіння ПК, ПЗ – MS Office (Word, Excel, Outlook)
Умови:
- заробітна плата 15000 грн;
- форма працевлаштування: трудовий контракт з трудовою книжкою;
- посада до кінця грудня 2018 року, з можливістю продовження за умови наявності фінансування від донора і відповідної компетенції кандидата;
- гнучкий графік;
- дружній колектив;
- Адреса офісу: Київ, вул. Хрещатик, 10.
Резюме надсилати до 20.07.2018 на адресу: [email protected]