Гранти на виробництво контенту та створення стратегії розвитку редакції
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support) оголошує конкурс заявок на гранти для інноваційних проектів, реалізація яких допоможе медіа удосконалити формати контенту, залучити нові аудиторії, а також побудувати системну роботу з рекламодавцями завдяки консалтингу з експертами проекту від Інтерньюз-Україна.
Мета та завдання конкурсу
Грантовий проект покликаний допомогти медіа збільшити відвідуваність та читабельність, покращити взаємодію з аудиторією, залучити та/або збільшити кількість рекламодавців/ партнерств.
Цього ЗМІ мають досягти завдяки розробці креативної ідеї, що включає дві взаємопов’язані складові:
- Інформаційна частина (розробка вузько спеціалізованого тематичного контенту, спецтеми, рубрики, серії матеріалів, що допоможуть залучити нові аудиторії);
- Технічна частина (технічні зміни в редакції через аудит роботи сайту та онлайн-майданчиків редакції та ідентифікацію потреб для запуску, додатків, розсилок застосування субсервісу або втілення інших технічних рішень, що поглиблять роботу з аудиторією).
За результатами конкурсу переможуть 4 редакції. Вони зможуть отримати:
- грант у розмірі 3500 GBP (британських фунтів) на реалізацію проекту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ та створення контенту;
- підтримку професійних менторів та медіа-експертів протягом реалізації гранту (до кінця 2018 року);
- можливість отримати віддалену підтримку з питань цифрової безпеки або з питань IT (аудит сайтів, допомога з питань веб-адміністрування, встановлення ліцензійного програмного забезпечення тощо).
Прийнятні витрати
Вказана сума гранту має включає у себе витрати на інформаційну та технічну складові, зокрема, це може бути:
- витрати на створення контенту;
- витрати на редизайн веб-сайту;
- витрати, пов’язані з розробкою інноваційних інструментів (додатків, допоміжних комерційних сервісів, які допоможуть редакції заробляти гроші тощо);
- витрати на придбання техніки, якщо її використання буде безпосередньо пов’язане з виконанням цілей проекту (наприклад, обладнання для стріму, квадрокоптер для зйомки серії матеріалів тощо);
- витрати, пов’язані з розробкою продуктів та інструментів, спрямованих на поліпшення комунікації з аудиторією, наприклад, списки розсилки, інформаційні бюлетені, push-сповіщення, RSS-канали тощо.
- витрати, пов’язані з розробкою інструментів, продуктів та контенту, спрямованих на збільшення монетизації видань, наприклад інформаційні послуги, спецпроекти з рекламодавцями тощо.
Хто може подати заявку
Зареєстровані ЗМІ (ТБ, радіо, друковані газети, медіа-платформи), або он-лайн ресурси з усіх областей України.
Одні з головних критеріїв відбору – це наявність медіа-майданчика, який має сталу аудиторію, підключення майданчика до веб-аналітики та чітка заявка з описом майбутнього проекту.
ЗМІ, які брали участь у тренінгу «Боротьба за аудиторію й монетизація контенту в українських медіа» матимуть перевагу у відборі.
Інші суттєві умови
Переможці отримають також менторську підтримку експертів, які є досвідченими спеціалістами у сфері медіа та монетизації ЗМІ. Протягом роботи над проектами ментори відвідуватимуть редакції, а також консультуватимуть їх онлайн. Протягом періоду виконання грантового проекту передбачена також обов’язкова зустріч 4-х редакцій-переможців в Києві для нетворкінгу та обміну досвідом у Києві.
Також редакції-переможці отримають додатковий бонус – віддалену підтримку з питань цифрової безпеки або з питань IT (аудит сайтів, допомога з питань веб-адміністрування, встановлення ліцензійного програмного забезпечення тощо).
Максимальна тривалість проектів
Максимальна тривалість проекту - 4 місяці (початок від 15 серпня), найпізніше проект може завершитись 15.12.2018 року. Переможці конкурсу підпишуть договір у середині серпня.
Критерії оцінки поданих заявок:
Учасникам конкурсу надається повна свобода при розробці плану проекту, проте варто враховувати, що оцінка заявок відбуватиметься за такими критеріями:
- Інноваційність, обґрунтованість, реалістичність та оригінальність проекту = чи пропонує учасник інноваційні підходи у темі, включаючи використання сучасних технологій, для поширення свого контенту;
- Цільова аудиторія = чи має медіа чітке розуміння того, яка його поточна та/чи бажана цільова аудиторія, як залучити цю аудиторію і як задовольнити її потреби?;
- Партнерство = чи має медіа досвід або план розробки стратегічного партнерства з рекламодавцями, іншими ЗМІ, громадськими організаціями, органами державної влади тощо;
- Організаційні здібності та розвиток = чи має учасник конкурсу чітке розуміння сфер, в яких необхідна інформаційна та технічна підтримка для розвитку в короткостроковій і середньостроковій перспективах, а також чи готовий переможець працювати з експертами проекту над розвитком своїх можливостей;
- Відповідність заявки цілям конкурсу = чи поданий на участь проект сприяє росту та/чи появі нової аудиторії медіа, нових рекламодавців/партнерств, появі/зростанню прибутку медіа;
- Толерантність і повага до права людини = чи враховує та пропонує медіа у своєму проекті стратегію підтримки інклюзивності та боротьби з дискримінацією щодо національності, раси, мови, гендеру, гендерної ідентичності та сексуальної орієнтації (буде перевагою, але не є обов’язковою умовою).
Умови участі
Для участі у конкурсі учасники мають заповнити заявку на участь у гранті: http://bit.ly/grant-proposal-iua, де детально описати ідеї майбутніх проектів. Разом із заявкою учасники мають подати бюджет, складений у гривнях: http://bit.ly/budget-proposal-iua.
Заявку та бюджет учасники мають надіслати на електронну пошту [email protected] з поміткою «Заявка на участь у гранті» до 31 липня 2018 року до 23.00. Заявки, надіслані пізніше вказаного терміну, розглядатися не будуть!
Результати відбору переможцям повідомлять до 6 серпня включно. Організатори залишають за собою право не пояснювати причин відмови.
Додаткову інформацію щодо програмних питань можна отримати у координатора проекту Катерини Юдіної, написавши на пошту [email protected], або за телефоном: +38 093 750 36 38.
Додаткову інформацію щодо фінансових питань можна отримати у фінансового менеджера проекту Тетяни Шумової, написавши на пошту [email protected], або за телефоном: +38 066 215 3053.
Довідка
Програма грантів з інформаційно-цифрового вдосконалення медіа є частиною проекту «Розвиток українських медіа через аналіз аудиторії та контенту». Проект реалізує ГО «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support).
Джерело: Інтерньюз-Україна.