Як b2b-платформа допоможе малому та середньому бізнесу на Сході

Війна на Сході України нанесла значних збитків малому та середньому бізнесу в регіоні. Перервані торговельні маршрути та проблеми з постачанням ускладнили підбір товару для точок роздрібної торгівлі. ...

b2b
Як b2b-платформа допоможе малому та середньому бізнесу на Сході

Війна на Сході України нанесла значних збитків малому та середньому бізнесу в регіоні. Перервані торговельні маршрути та проблеми з постачанням ускладнили підбір товару для точок роздрібної торгівлі. У свою чергу це призвело до падіння товарообігу у Донецькій та Луганській областях.

Сьогодні на один сільській населений пункт Луганської області припадає лише 0,19 точок роздрібної торгівлі — і вона займає передостанній показник з усіх регіонів країни. Для порівняння, у Київській області цей коефіцієнт 0,85. Допомогти підприємцям зі Сходу (і не лише) поєднати реалізаторівта постачальників покликана «Вервечка» — нова програма автоматизації закупівлі та збуту продукції.

Підхід до вирішення проблеми

Автоматизація бізнес-процесів — це світовий тренд. Але чи є він актуальним для територій, що межують з зоною бойових дій? Щоб зрозуміти це, представники Громадської організації «Студена» опитали 30 представників малого та середнього бізнесу, які займаються виготовленням або реалізацією товару. Виявилося, що жоден з підприємців не користується автоматизованими системами продажів. Натомість 67% опитаних зверталися до послуг торгових агентів для пошуку нових замовлень та взаємодії з клієнтами. При цьому половина з опитаних висловила незадоволення якістю роботи торгових агентів. Причиною цього називали низьку компетентність агентів, а також негативний «людський фактор» — помилки, затримки, приписки, пересорт, тощо.

Тому 75%  представників роздрібних торговельних точок хотіли б автоматизувати систему пошуку і замовлення товарів. Аби підтримати виробника і реалізатора продукції ГО «Студена» розпочала розробку інтернет-платформи для b2b продажів. Головним її завданням є спростити шляхи взаємодії між виробниками та продавцем, що є дуже актуально для регіону, який, внаслідок конфлікту, втратив налагоджені шляхи комунікації.

Очікування бізнесу від нової інтернет-платформи

На етапі планування проекту фахівцями організації були додатково опитані підприємці, аби з’ясувати, чого вони чекають від впровадження системи:

  • Можливість комплексно працювати з продукцією, клієнтами, логістикою;
  • Можливість збуту товару;
  • Можливість пошуку нових клієнтів;
  • Можливість здійснення платежів через платформу;
  • Наявність ділового месенджера;
  • Мультизадачність;
  • Зручність, простота і зрозумілість інтерфейсу;
  • Зручність та швидкість оформлення замовлень;
  • Можливість розширення власного асортименту, орієнтуючись на ринок;
  • Відкритість інформації про компанію;
  • Можливість залишати та читати відгуки;
  • Легкість орієнтування в інформації;
  • Можливість пошуку за фільтрами.

У ході опитування було з’ясовано, що бізнесмени витрачають багато часу та коштів на пошук клієнта, створення та налагодження клієнтської бази. Клієнтів доводиться шукати на всіх можливих ресурсах, а надалі сподіватися на «сарафанне радіо».

У чому переваги «Вервечки» для підприємців?

Виробників, постачальників, дистриб’юторів:

  • Персональна сторінка з каталогом товарів, доступна потенційним покупцям у регіонах доставки; вивантаження каталогу товарів.
  • Пошук потенційних покупців, інформування про покупців із запитом на ваш товар у ваших регіонах доставки.
  • Перехід на повністю електронну взаємодію з покупцем;
  • Можливість здійснення електронного документообігу;
  • Статистика по продажам;
  • Миттєве інформування кінцевих покупців про акції і знижки.
  • Просте управління продажами;
  • Миттєвий зворотній зв’язок з покупцями.
  • Рейтинги реалізаторів.

Власників торгівельних точок, гуртових покупців:

  • Автоматичне підтягнення всіх постачальників, які возять необхідний покупцеві товар до даного конкретного місця розташування;
  • Можливість простого замовлення товару, який постачається до місцезнаходження точки продажу;
  • Відстеження актуальних залишків на складах постачальників;
  • Відстеження машин доставки;
  • Можливість автооновлення замовлень;
  • Електронне закриття угод;
  • Актуальна інформація щодо акцій і знижок;
  • Рейтинги постачальників.

Платформа дає немало переваг для дистриб’юторської компанії.  Для власників точок продажу — спрощення процесу замовлення товару і добору асортименту. І звісно ж, головними перевагамиплатформи є зменшення загальнихвитрат для підприємців, автоматизація бізнес процесів та підвищення ефективності маркетингу

Наразі «Вервечка» знаходиться на етапі розробки, а її офіційний запуск планується на жовтень 2018.


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

До своєї природи: у Києві відкрилась виставка з любов’ю до української спадщини

10 років БФ «Твоя опора»: зібрано й надано допомогу на 710 млн грн

Ресурсні центри неурядового сектору Півдня України обмінялись досвідом та обговорили нові ініціативи

Власники пошкодженого чи зруйнованого житла можуть подати заяву до міжнародного Реєстру збитків

Після великої води: як відновлюється життя у Корабельному районі Херсона

USAID спорудив навчальний простір у Богданівці на Київщині, де російські війська зруйнували школу