ГО “ДІКСІ ГРУП” шукає постачальника послуг зі створення комунікаційної кампанії
ЗАВЕРШЕНО
Опис комунікаційної кампанії:
Мета кампанії – привернути увагу споживачів послуг ЖКГ, громадських активістів та парламентарів до питань енергетичної прозорості, а також ознайомити ширшу аудиторію з продуктами, котрі були розроблені в рамках проекту, та їхніми можливостями.
Комунікаційна кампанія повинна містити різнопланові продукти та поширення їх різними інформаційними каналами.
Від обраного в результаті конкурсу Постачальника очікуватиметься виконання таких завдань (список не є вичерпним – окремі елементи можуть додаватися або вилучатися: наприклад, якщо Постачальник запропонує кращу ідею тощо):
- Розробка креативної ідеї та слоганів комунікаційної кампанії на основі тих меседжів, які будуть надані «ДІКСІ ГРУП» Постачальнику з метою якомога чіткішого та точного висвітлення місії та цілей проекту USAID «Прозора енергетика».
- Розробка візуальної концепції кампанії, котра, зокрема, передбачає створення 5-ти відеороликів (та може містити додаткові активності, запропоновані Постачальником:
- Перше відео – про проект USAID «Прозора енергетика»
(http://dixigroup.org/projects/iniciativa-z-protidii-korupcii-ta-pidvishchennya-fiskalnoi-prozorosti-v-energetichnomu-sektori-v-ukraini-prozora-energetika/).
Цільова аудиторія – експерти, парламентарі, громадські активісти. Хронометраж – до 1,5 хв. Потрібні дві відеоверсії – україномовна та англомовна.
Мета відеоролику – надати цільовій аудиторії інформацію про діяльність у рамках проекту та ключові досягнення, серед яких:
- Веб-сайт «Українська енергетика»
- Онлайн-карта енергетичного сектору
- Адвокатування законопроекту №6229 «Про забезпечення прозорості у видобувних галузях»
- Мобільний додаток «Енергетика онлайн»
Мета додатку – дозволити користувачам легко отримувати інформацію з прикладних питань в енергетиці, вирішувати проблемні питання завдяки кращій комунікації з НКРЕКП та постачальниками. Поруч з можливістю отримати прикладну галузеву інформацію в одному місці, цінністю також є можливість реагувати на дії або бездіяльність з боку постачальників та операторів мереж, і таким чином впливати на формування споживчої культури та правил взаємодії гравців роздрібних ринків в енергетиці.
- Інструмент «Подати запит»
- Конкурс ідей C.O.D.E.
- Конкурс журналістських розслідувань в енергетичній галузі
- Друге відео – про мобільний додаток «Енергетика онлайн» (детальніше цей додаток описано вище). Хронометраж – до 40 сек.
Мета відеоролику – ознайомити середньостатистичного споживача послуг ЖКГ із новим додатком та його можливостями. - Третє відео – про законопроект №6229, який наразі готується до другого читання.
Мета відеоролику – розповісти парламентарям про важливість документу та переконати їх проголосувати за нього. Хронометраж – до 40 сек.
Приклад відео, яке було створено напередодні першого голосування − http://ua-energy.org/uk/posts/chomu-potribno-pryiniaty-zakonoproekt-pro-prozorist-vydobuvnoi-haluzi-11-06-2018.
- Четверте відео – про онлайн-карту енергетичного сектору. Цільова – журналісти та громадські активісти. Хронометраж – до 40 сек.
Більше деталей − http://map.ua-energy.org/uk/pages/about. - П’яте відео – про інструмент «Подати запит». Цільова аудиторія – журналісти (непрофільні), громадськість, споживачі енергоресурсів. Хронометраж – до 40 сек.
Мета інструменту – дозволити користувачам легко отримувати дані від розпорядників інформації в енергетичній сфері, зокрема в органів державної влади, які відповідають за енергетичну політику. Поруч з можливістю надіслати запити про надання публічної інформації до кількох органів влади, не заходячи окремо на сайт кожного з цих органів, цінністю також є можливість для користувача легко визначити, кому саме з органів влади адресувати запит, щоб заощадити час та зусилля. Запити про надання публічної інформації планується надсилати з використанням функціоналу платформи «Доступ до правди» (https://dostup.pravda.com.ua/).
- Розробка графічної концепції комунікаційної кампанії на основі виготовленої відеопродукції та подальше розміщення зовнішньої реклами (сітілайти, борди тощо) у м. Київ та прилеглих містах.
Для участі в тендері зацікавлена організація повинна надати «ДІКСІ ГРУП» наступну інформацію:
- Креативні ідеї та слогани майбутньої комунікаційної кампанії
- Графічну концепцію кампанії, канали та умови її розповсюдження, вірогідне охоплення
- Сценарії відеороликів, канали та умови їх розповсюдження, вірогідне охоплення
- Перелік найкращих, на думку Постачальника, каналів комунікації для цієї кампанії.
Кваліфікаційні вимоги для учасників конкурсу:
- Наявність досвіду роботи з виготовлення рекламних роликів (зокрема, соціальної
реклами), роликів вірусної реклами, ТВ-шоу;
– Наявність досвіду співпраці з міжнародними проектами/брендами;
– Наявність власної технічної бази необхідної для створення рекламних роликів;
– Наявність власного професійного персоналу, необхідного для створення відеороликів
(режисер, оператор, відеомонтажер, світлотехнік, графічний дизайнер, редактор тощо).
Оцінка пропозицій відбуватиметься за наступними критеріями:
- Наявність досвіду в проведенні інформаційних кампаній;
- Ефективність та цікавість креативної ідеї комунікаційної кампанії та її графічної і візуальної складової;
- Вартість надання послуг.
УВАГА!!!
Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» є виконавцем проекту Міжнародної технічної допомоги (далі МТД) «Прозора енергетика», який реалізовується за підтримки уряду США через Агенство з міжнародного розвитку (USAID), та зареєстрований в Міністерстві економіки від 22.09.2016 р. № 3485. , відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 р.
В рамках проектів МТД товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 ПКУ, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р N 765/6 / 99-99-19-03-02-15 , Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 № 19408/10/26-15-12-05-11).
Подаючи пропозицію на проведення кампанії, Учасник тендеру, що є платником ПДВ, погоджується на включення в Договір типового положення про звільнення від ПДВ відповідно до Постанови КМУ від 15 лютого 2002 р. N 153 ( 153-2002- п ) «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги», вартість таких товарів, робіт і послуг звільняється від податку на додану вартість. та з урахуванням роз’яснень, що містяться у Листі ДПС України № 4526/0/71-12/12-1017 від 27 вересня 2012 р. «Щодо інформаційних довідок».
Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 23:59 3 вересня 2018 року за адресою: [email protected] Чорниш Віктор.
Контактна інформація:
Чорниш Віктор,
Менеджер з постачання
Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»
Вул. Інститутська 18А, оф.3
м. Київ, 01021
Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94
E-mail: [email protected]