Аналітик у сфері місцевих фінансів

ЗАВЕРШЕНО

Додано:
tugluk

вакансія
Аналітик у сфері місцевих фінансів

Оголошення (продовження) конкурсу на заміщення вакантної посади аналітика у сфері місцевих фінансів

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, продовжує конкурс на заміщення вакантної посади аналітика у сфері місцевих фінансів.

Умови роботи: трудовий договір, повний робочий день, місце роботи – офіс АМУ в м. Київ.

Основні обов’язки аналітика у сфері місцевих фінансів:

  • виявлення, вивчення та систематизація проблем у сфері місцевих фінансів, що потребують вдосконалення нормативного регулювання;
  • вивчення та аналіз можливого впливу на стан місцевого самоврядування проектів законодавства, що стосуються місцевих бюджетів, підготовка відповідних аналітичних матеріалів;
  • розробка (актуалізація) Стратегії розвитку та законодавчої карти реформ сфери місцевих фінансів;
  • підготовка висновків з окремих правових питань у сфері діяльності органів місцевого самоврядування.
  • підготовка пропозицій щодо внесення змін до чинного законодавства у сфері місцевих фінансів, участь у розробці відповідних проектів нормативно-правових актів;
  • організація та проведення відповідних заходів для представників органів місцевого самоврядування;
  • надання органам місцевого самоврядування допомоги та консультацій з відповідних питань, підготовка роз’яснень щодо практичного застосування положень чинного законодавства;
  • представництво інтересів органів місцевого самоврядування з відповідних питань в органах державної влади;
  • участь у засіданнях робочих груп, круглих столів, семінарів, конференцій, що стосуються відповідної сфери;
  • підготовка аналітичних звітів, матеріалів, пропозицій до проектів документів, тез виступів керівництва;
  • проведення комунікативної роботи із ЗМІ; надання коментарів, участь у теле- та радіопрограмах.

Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:

  • вища освіта (фінанси, державне управління тощо);
  • глибоке знання бюджетного законодавства, законодавства з питань місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • досвід нормопроектувальної роботи, знання правил оформлення проектів законів та основних вимог законодавчої техніки;
  • попередній досвід роботи у відповідній сфері;
  • відмінні аналітичні здібності;
  • здатність до стратегічного мислення;
  • вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
  • вміння працювати з великими об’ємами інформації;
  • навички підготовки висновків, оглядів, анотацій;
  • відмінне знання державної мови;
  • готовність до відряджень по Україні;
  • володіння ПК.

Також просимо надіслати приклади аналітичних записок або опублікованих статей та вказати практичний досвід нормопроектування у відповідній сфері.

Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти [email protected].

В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Граничний строк подання – 18 вересня 2018 року до 18.00.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення співбесіди.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 18 вересня 2018 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project