Аналітик у сфері місцевих фінансів
ЗАВЕРШЕНО
Додано:
tugluk
Оголошення (продовження) конкурсу на заміщення вакантної посади аналітика у сфері місцевих фінансів
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, продовжує конкурс на заміщення вакантної посади аналітика у сфері місцевих фінансів.
Умови роботи: трудовий договір, повний робочий день, місце роботи – офіс АМУ в м. Київ.
Основні обов’язки аналітика у сфері місцевих фінансів:
- виявлення, вивчення та систематизація проблем у сфері місцевих фінансів, що потребують вдосконалення нормативного регулювання;
- вивчення та аналіз можливого впливу на стан місцевого самоврядування проектів законодавства, що стосуються місцевих бюджетів, підготовка відповідних аналітичних матеріалів;
- розробка (актуалізація) Стратегії розвитку та законодавчої карти реформ сфери місцевих фінансів;
- підготовка висновків з окремих правових питань у сфері діяльності органів місцевого самоврядування.
- підготовка пропозицій щодо внесення змін до чинного законодавства у сфері місцевих фінансів, участь у розробці відповідних проектів нормативно-правових актів;
- організація та проведення відповідних заходів для представників органів місцевого самоврядування;
- надання органам місцевого самоврядування допомоги та консультацій з відповідних питань, підготовка роз’яснень щодо практичного застосування положень чинного законодавства;
- представництво інтересів органів місцевого самоврядування з відповідних питань в органах державної влади;
- участь у засіданнях робочих груп, круглих столів, семінарів, конференцій, що стосуються відповідної сфери;
- підготовка аналітичних звітів, матеріалів, пропозицій до проектів документів, тез виступів керівництва;
- проведення комунікативної роботи із ЗМІ; надання коментарів, участь у теле- та радіопрограмах.
Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:
- вища освіта (фінанси, державне управління тощо);
- глибоке знання бюджетного законодавства, законодавства з питань місцевого самоврядування та дотичних галузей;
- досвід нормопроектувальної роботи, знання правил оформлення проектів законів та основних вимог законодавчої техніки;
- попередній досвід роботи у відповідній сфері;
- відмінні аналітичні здібності;
- здатність до стратегічного мислення;
- вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
- вміння працювати з великими об’ємами інформації;
- навички підготовки висновків, оглядів, анотацій;
- відмінне знання державної мови;
- готовність до відряджень по Україні;
- володіння ПК.
Також просимо надіслати приклади аналітичних записок або опублікованих статей та вказати практичний досвід нормопроектування у відповідній сфері.
Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти [email protected].
В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Граничний строк подання – 18 вересня 2018 року до 18.00.
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення співбесіди.
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 18 вересня 2018 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].