Аналітик публічних закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Alla Yurchenko

Команда громадської організації «Офіс Регіонального Розвитку» оголошує конкурс на заміщення вакансії аналітика публічних закупівель.

 Опис обов’язків: 

- організація аналітичного моніторингу публічних закупівель щодо визначених розпорядників (замовників) та за регіональними характеристиками;

- аналіз процедур закупівель на предмет відповідності чинному законодавству;

- виявлення порушень законодавства у сфері закупівель;

- формування статистичних звітів (узагальнених аналітичних звітів) за результатами здійсненого моніторингу публічних закупівель, а також щодо роботи системи електронних торгів;

- підготовка і направлення звернень, скарг, заяв, запитів до замовників, учасників чи уповноважених органів державної влади;

- участь у розробці законодавчо-нормативних пропозицій щодо удосконалення відносин та процедур зокрема у сфері публічних закупівель;

- участь у розробці проектів рішень органів місцевого самоврядування та органів державної влади;

- взаємодія з аналітиками, юристами, журналістами-розсідувачами у рамках проекту;

- підготовка звітної документації щодо стану реалізації державної політики у сфері публічних закупівель.

Вимоги:

- вища юридична освіта (розглядатимуться також кандидати з вищою економічною або технічною освітою);

- відмінне знання і практичне розуміння законодавства України у сфері публічних закупівель;

- знання та уявлення щодо принципів роботи системи електронних закупівель ProZorro;

- знання загальних засад нормотворчості та правозастосування в Україні;

- хист до аналітичної роботи та бажання поглиблювати знання щодо публічних закупівель;

- високі аналітичні здібності та високий рівень самоорганізації;

- бажаний досвід аналітичної роботи (роботи з аналізом даних);

- хороші комунікативні навички (спілкування та сприйняття командної роботи);

- відмінні навички щодо реалізації права на інформацію.

Особисті якості:

- креативність та ініціативність;

- творчий підхід;

- уміння працювати в команді;

- уміння встановлювати пріоритети;

- високий рівень організованості та відповідальності;

- бажання розвиватися та підвищувати кваліфікацію.

 

Ми пропонуємо:

- офіційну й конкурентну заробітну плату (встановлюється за результатами співбесіди);

- комфортний робочий графік;

- цікаву роботу у високомотивованій команді молодих, активних та націлених на результат людей;

- можливості для навчання та різностороннього розвитку;

- безпосереднє залучення до процесу змін і розвитку України.

 

Ваше резюме, разом з мотиваційним листом (українською мовою), надсилайте будь ласка до 7 жовтня 2018 року на електронну адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій