Тренінг «Community Media: ефективна комунікація робить громаду сильнішою та багатшою»
Краматорськ, 23–25 жовтня
ГО «Інтерньюз-Україна» та моніторингова організація «Черіті Тюнер» оголошують набір на серію дводенних регіональних тренінгів «Community Media: ефективна комунікація робить громаду сильнішою та багатшою».
Медіа Громад (Community Media) – принципово новий для України тип засобів масової інформації. Це «соціальні стартапи», що живуть життям своєї громади, захищають інтереси громади, інформують та згуртовують членів громади.
Основні теми тренінгу:
- Законодавче регулювання Медіа Громад в Україні та світі;
- Волонтерство та управління цільовими аудиторіями;
- Канали комунікації з громадою та організація масових заходів;
- Фінансова модель існування: завдяки чому Медіа Громад стає фінансово незалежним?
До участі запрошуються представники місцевих ЗМІ незалежно від форми власності, а також громадські активісти.
Відбір учасників проходить на конкурсній основі – за змістом надісланих заявок та результатами співбесіди з тренерами.
Заявку можна заповнити ТУТ. Дедлайн прийому заявок – 16 жовтня 2018 р. Відібрані учасники отримають підтвердження про участь у тренінгу 17 жовтня.
Участь у тренінгу безкоштовна, учасникам оплачується проїзд до місця проведення тренінгу, проживання та харчування. Крім того, учасники запрошуються до участі в регіональних круглих столах «Community Media: як децентралізація змінить комунікації в громадах», що проходитимуть на наступний після тренінгу день.
Тренери:
Павло Новіков – медіаменеджер, тренер, журналіст. Понад 20 років досвіду в ЗМІ та неприбутковому секторі, працював на ВВС, Радіо Свобода, був головним режисером Нового каналу, зараз є ведучим ранкових ефірів на Радіо НВ.
Катерина Жук – маркетолог, тренер, консультант. Понад 15 років досвіду в медіа (маркетинг, спонсорство, продажі), успішні комунікаційні соціальні проекти для UNICEF, УББ, Amnesty International, Anex Tour та ін.
Додатково:
Законодавство, що регулює діяльність Медіа Громад, є частиною зобов’язань України в рамках Угоди про Асоціацію з ЄС – саме в такий тип медіа мають (згідно стратегії) перетворитися роздержавлені муніципальні теле- і радіокомпанії.
За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до координатора проекту Дмитра Зінчука, тел. 095 085 18 84, [email protected].