Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на виготовлення соціального відеоролика на європейську тему, зокрема тему відповідальності за долю країни під час виборів. Заявки на участь у тендері приймаються до 16 листопада 2018 року.
Мета: виготовити соціальний відеоролик, який приверне увагу та запам’ятається широкій аудиторії, буде мотиваційним, викличе відчуття відповідальності громадянина за незмінність проєвропейського курсу України та розуміння, що саме від голосу кожного громадянина залежить, чи продовжуватиме країна йти шляхом реформ.
Опис:
У 2019 році відбудуться вибори президента України та депутатів Верховної Ради. Цей рік матиме надзвичайний вплив на подальшу долю і політичний курс нашої держави. Вибори 2019 року можуть всерйоз поставити під сумнів європейський вектор розвитку України: можливий реванш проросійських та популістських сил. Також можливе зміцнення корупційних сил, які прикриваються проєвропейськими гаслами.
Для того, щоб результати цих виборів відображали реальні інтереси українського суспільства, участь у голосуванні має взяти якомога більша кількість громадян. Вибори мають унікальне значення для будь-якої демократичної держави. У той же час значна кількість громадян схильна до пасивності під час виборів та недооцінює значення виборчого процесу, забуваючи, що право голосу – привілей, за який українці та мешканці інших країн боролися впродовж століть.
Завдання: створити соціальний відеоролик, який зможе стати вірусним, спонукати до розповсюдження та поширення в соціальних мережах, національних та регіональних телекомпаніях. Відеоролик має донести до аудиторії наступне:
- довести, що голосування на виборах – невід’ємна і важлива частина життя громадянина, яка визначає подальшу долю держави;
- підкреслити, що голосування на виборах – це внесок в успішне європейське майбутнє України та незмінність її євроінтеграційного курсу, зокрема в побудову прозорих, чесних та справедливих державних інституцій, зорієнтованих на інтереси всіх громадян.
- викликати у глядачів почуття відповідальності за свій вибір, зокрема у протидії проросійським, антизахідним та корупційним силам.
- наголосити, що необхідно робити вибір свідомо, аналізуючи якості, досвід і програми кандидатів та партій.
Прикладом можуть бути такі відео:
Цільова аудиторія: наділені правом голосу громадяни України, особливо групи, які схильні до пасивності під час виборів.
Формат: відео з живими людьми, можливе поєднання з інфографікою\анімацією. Вітаються нестандартні ідеї щодо подання інформації.
Хронометраж: 30-60 секунд – коротка (телевізійна версія), до 2 хвилин – довша версія для інтернету.
Терміни виготовлення відеоролика: 19 листопада – 19 грудня 2018 року
Організаційно-технічна інформація
1. Складові тендерної пропозиції
|
- Запропонований бюджет (форма бюджету надана нижче)
- Концепція відеоролика
- Опис досвіду у сфері виготовлення мультимедійних матеріалів
- Реєстраційні документи
|
2. Строки надання тендерної пропозиції
|
- заявки на виготовлення відео приймаються до 23:59 16листопада 2018 року
- заявку необхідно надіслати електронною поштою на адресу: [email protected] з темою листа: «Тендер на виготовлення мотиваційного відео»
|
3. Правила оформлення тендерної пропозиції
|
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- оформлені українською мовою;
- вчасно надіслані електронною поштою;
|
4. Вимоги до послуг та умови оплати
|
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та Фізичні особи–підприємці (ФОП).
Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕД 90.03 або 59.11)
Для юридичних осіб: всі товари, роботи, послуги, що надаються ГО «Інтерньюз-Україна» мають бути сплачені без ПДВ, оскільки проект, в рамках якого виготовляється відеоролик, зареєстрований в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, як проект міжнародної технічної допомоги.
|
5. Критерії вибору переможців
|
- Відповідність заявки потребі замовника і умовам тендерної документації;
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг;
- Якість пропонованої концепції відеоролика;
- Прийнятна ціна (передбачена бюджетом на виготовлення відеоролика) та умови надання послуг.
|
6. Визначення переможців
|
Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.
|
7. Оприлюднення результату
|
Переможцю тендеру буде надісланий лист електронною поштою з відповідною інформацією, і/або повідомлено про перемогу телефоном.
|
Форма бюджету
№
|
Стаття витрат
|
Кількість одиниць
|
Вартість
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього
|
|
|
Додаткову інформацію можна отримати у координатора Олексія Солдатова, Інтерньюз-Україна, за телефоном: 097 927-18-53, e-mail: [email protected].