Новий проект посилить обмін мультимедійним контентом між країнами Європи та Євразії

Громадська організація «Інтерньюз-Україна», у партнерстві з Internews, розпочинають новий міжнародний проект «Посилення незалежних медіа в Європі та Євразії». Національні та регіональні медіа в ...

Додано:
pereklad

Новий проект посилить обмін мультимедійним контентом між країнами Європи та Євразії

Громадська організація «Інтерньюз-Україна», у партнерстві з Internews, розпочинають новий міжнародний проект «Посилення незалежних медіа в Європі та Євразії». Національні та регіональні медіа в Україні, які стануть партнерами проекту, отримають гранти і редакційну підтримку на виробництво мультимедійного контенту. Це допоможе медіа-виданням урізноманітнити зміст матеріалів, розширити свою аудиторію, зробити контент більш привабливим для читачів та глядачів. Також проект сприятиме міжнародній співпраці, а саме – виробництву та обміну медіа-матеріалами, які розкриватимуть актуальні проблеми та успіхи, спільні для країн-учасниць проекту. 

Загальна мета проекту – покращити доступ громадян країн-учасниць до достовірних суспільно важливих новин про події на міжнародному, національному та регіональному рівні. 

«Проект покликаний підтримати національні та регіональні медіа у їхньому прагненні бути сучасними, потужними та цікавими. Редакції отримають фінансову та консультаційну допомогу для модернізації контенту власних видань. Журналісти виходитимуть за рамки звичних тем та героїв, доноситимуть історії через нові мультимедійні формати та, як наслідок, залучатимуть нову аудиторію на свої ресурси», – пояснює цілі проекту Костянтин Квурт, голова правління «Інтерньюз-Україна».

Цей проект є продовженням меншого за масштабом проекту «Зміцнення незалежних ЗМІ в Молдові, Україні та Грузії», який також реалізувався Internews, «Інтерньюз-Україна» та партнерами в Грузії і Молдові.

Національні медіа-партнери, обрані на конкурсних засадах, отримають гранти на розробку та виробництво 10 тематичних пакетів з мультимедійним контентом (відео, аудіо, друковані матеріали, інфографіка, інтерактивні карти, ігри, вікторини). Матеріали мають розкривати питання національного значення та мати суспільний інтерес. 10 регіональних медіа-партнерів, які також оберуться на конкурсних засадах, отримають ці мультимедійні матеріали та зможуть доповнити їх місцевими новинами і адаптувати до потреб власних аудиторій. На це регіональні медіа-партнери також отримають гранти, консалтингову підтримку та пройдуть навчання з монетизації, стратегічного розвитку та вдосконалення свого медіа-ресурсу.  

Окрім цього, проект сприятиме виробництву міжнародних, транскордонних мультимедійних пакетів. У цих матеріалах основний акцент буде зроблено на темах, що мають спільне значення для громадян країн-учасниць проекту. Продакшн-компанії, обрані на конкурсних засадах, отримають гранти на виробництво та міжнародні поїздки, необхідні для підготовки матеріалів. 

Щоб заохоти та покращити виробництво високоякісних мультимедійних матеріалів в рамках проекту відбудеться «Лабораторія зі сторітелінгу». Захід відбудеться двічі – один у 2019 році та один у 2020-му – у Києві і згуртує журналістів та ІТ-фахівців з країн-учасниць. Лабораторія познайомить учасників  з найкращими практиками, методами та інструментами підготовки захоплюючих мультимедійних новин.

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до менеджера проекту Ольга Сушицької, тел. 067 243 63 55, [email protected].


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Мукачево — перше місто в Україні, у якому запрацюють "медіаційні патрулі" у школах

Громади зможуть рахувати кількість відходів від руйнувань за уніфікованим методом

У Дніпрі суд зобов’язав комунальне підприємство провести облік дерев у зеленій зоні

Розробка команди з Львівщини увійшла в трійку європейських інноваційних бізнес-проєктів 2024 року

Рух відкритих даних: досвід Великої Британії для транспарентності місцевої влади в Україні

ZDOROVI отримали від МОЗ статус критично важливого підприємства у військовий час